اجرای هشتمین دوره «طرح ملی تلاوت» در چهارمحال‌وبختیاری از بهمن‌ماه
کد خبر: 3871466
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

اجرای هشتمین دوره «طرح ملی تلاوت» در چهارمحال‌وبختیاری از بهمن‌ماه

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دبیر اجرایی هشتمین دوره «طرح ملی تلاوت - شباب‌الرضا» در چهارمحال‌وبختیاری گفت: یکی از معایب این طرح، زمان‌بندی نامناسب اجرایی آن بود زیرا دی‌ماه فصل امتحانات دانش‌آموزان است، لذا اجرای طرح به بهمن‌ماه و بعد از امتحانات موکول شد.

طاهره امیرخانی، دبیر اجرایی هشتمین دوره «طرح ملی تلاوت - شباب‌الرضا» در چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری درباره روند این دوره، بیان کرد: یکی از معایب این طرح زمانبندی نامناسب اجرایی آن بود زیرا دی‌ماه فصل امتحانات دانش‌آموزان است، لذا اجرای طرح به بهمن‌ماه و بعد از امتحانات موکول شد.

مدیر مؤسسه قرآنی بنت‌الحسین(ع) شهرکرد ادامه داد: در مرحله اول طرح که رقابت میان مراکز استان‌ها است، حدود 60 دانش‌آموز دختر و پسر شهرکردی در این طرح ثبت‌نام کردند و پیش‌بینی می‌شود در مرحله دوم طرح که در اردیبهشت‌ماه و در سراسر استان برگزار خواهد شد، تعداد بیشتری ثبت نام کنند. 

وی با بیان اینکه برپایی دوره دوماهه پیش‌نیاز برای شرکت‌کنندگان از جمله تغییرات مهم اجرای طرح در سال جاری است، افزود: متقاضیان ابتدا این دوره را می‌گذرانند و به فراگیری روش اصولی تقلید و قرائت می‌پردازند و پس از آن در آزمون ورودی طرح ملی تلاوت شرکت کنند.

یادآوری می‌شود؛ تربیت چهره‌های برجسته به عنوان قراء تراز اول کشور و جهان اسلام، اعزام نخبگان قرآنی برای حضور در برنامه‌های تبلیغی قرآن‌محور در سطح کشور و بین‌الملل، دریافت گواهی‌نامه پایان دوره آموزشی از آستان قدس رضوی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله امتیازات حضور در این طرح است.

انتهای پیام
captcha