نابودی قدرت خیالی آمریکا در بمباران عین‌الاسد/ فریب دروغگویان را نخوریم
کد خبر: 3870550
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

نابودی قدرت خیالی آمریکا در بمباران عین‌الاسد/ فریب دروغگویان را نخوریم

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین فرمانده‌ کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) با اشاره به بمباران پایگاه آمریکا در عراق در حملات اخیر ایران گفت: تبدیل عین‌الاسد به عین‌الجسد، نابودی قدرت خیالی آمریکا را به دنبال داشت.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور، جانشین فرمانده‌کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) امروز، 20 دی‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه تخریب پایگاه عین‌الاسد به‌عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین پایگاه آمریکا در منطقه به گفته رهبری تنها یک سیلی کوچک به آمریکا بود، گفت: تبدیل عین‌الاسد به عین‌الجسد، نابودی قدرت خیالی آمریکا را به دنبال داشت.

وی افزود: در موج اول حمله به پایگاه عین‌الاسد تنها ١۵ موشک به سمت اهداف آمریکایی شلیک شد و هدف این موشک‌ها تنها تجهیزات آمریکایی بود و هدف این نبود که کسی کشته شود اما اگر می‌خواستیم می‌توانستیم بیش از ۵ هزار کشته در این حملات به آمریکایی‌ها بدهیم.

غیب‌پرور همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی بیان کرد: از جمله دستاوردهایی که شهادت قاسم سلیمانی داشت می‌توان به اتحاد ملی، از بین رفتن فتنه‌های اخیر، ایجاد امید و نشاط در جامعه اسلامی و امید به آینده اشاره کرد.

وی بیداری اسلامی را حاصل شهادت شهید سلیمانی دانست و افزود: شهادت این سردار رشید اسلام هفت دستاورد داشت که مهم‌ترین این دستاوردها بیداری اسلامی است.

غیب‌پرور بیان کرد: کشورهای منطقه جرأت مقابله با آمریکا را نداشتند که اکنون این توان در آنان دیده می‌شود، افزایش تعاملات ایران در منطقه، ایجاد رعب و وحشت میان هم‌پیمانان آمریکا و انگیزه بیشتر برای نابودی اسرائیل از جمله دستاوردهایی است که خون شهید سلیمانی در جامعه ایجاد کرده است.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه کسانی که در فتنه آبان به خیابان آمدند پیاده نظام آمریکا بودند، گفت: ترامپ که خود فردی دروغگو است می‌گوید به دنبال صلح است اکنون ملت ایران باید هشیار باشند و فریب دروغگویان را نخورند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) در توصیف شخصیت شهید قاسم سلیمانی نیز گفت: شهید سلیمانی علاوه بر خدماتی که در طول سالیان به انقلاب هدیه کرد در زمان جنگ نیز پیروزی های بسیاری به ارمغان آورد.

غیب‌پرور با بیان اینکه شهید سلیمانی در ولایت فقیه ذوب شده بود و ملاک تصمیم گیری‌های وی پیام و نگاه رهبری بود، گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی سرباز ولایت بودو

وی تشییع باشکوه آن شهید والا مقام را یادآوری و اضافه کرد: مردم با شور و اشتیاق از پیکر شهید سلیمانی استقبال کردند و در تمام شهرها شاهد بودیم که مردم برای همراهی این شهید آمدند و مطالبه مردمی نیز انتقام سخت از آمریکا است.

انتهای پیام
captcha