نخستین جلسه ارتقای قاریان بین‌المللی قرآن برگزار شد
کد خبر: 3868408
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
روز گذشته در شورای عالی قرآن؛

نخستین جلسه ارتقای قاریان بین‌المللی قرآن برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ از سوی شورای عالی قرآن، اولین جلسه ارتقای قاریان بین‌المللی قرآن کریم روز گذشته، 11 دی‌ماه برگزار شد.

نخستین جلسه ارتقای قاریان بین‌المللی قرآن برگزار شدبه گزارش ایکنا به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، به همت مدیریت آموزش و ارزیابی شورای عالی قرآن، اولین جلسه ارتقای قاریان بین‌المللی قرآن کریم عصر روز چهارشنبه، ۱۱ دی‌ماه برگزار شد. در این جلسه، حاضران به ارائه نقطه‌نظرات و انتظارتشان در مورد کیفیت برگزاری این جلسات پرداختند.

در بخشی از این جلسه، سیدعلی سرابی، قائم‌مقام شورای عالی قرآن و محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورا توضیحاتی در مورد اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده در جلسات ارتقا توضیحاتی بیان کردند.

براساس این گزارش، قاریان کمتر از پنجاه سال حائز رتبه برتر در مسابقات بین‌المللی ایران و مالزی، مخاطب دعوت به این جلسات هستند که هر ماه یک جلسه در شورای عالی قرآن برگزار می‌شود.

پیش از این نیز جلسات ارتقا ویژه قاریان ممتاز و دعاخوانان آغاز به کار کرده بود که به این ترتیب، شورای عالی قرآن، چهارشنبه هر هفته میزبان قاریان و دعاخوانان در سطوح مختلف است.

همچنین، برنامه ضبط صوتی و تصویری قرائت قرآن و دعا نیز با مشارکت شبکه قرآن و معارف سیما به صورت جدی در کنار جلسات ارتقا فعال است.

انتهای پیام
captcha