مادر شهید «میر موسوی» آسمانی شد
کد خبر: 3867882
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

مادر شهید «میر موسوی» آسمانی شد

گروه اجتماعی ـ حاجیه خانم «گل جهان موسوی پور» مادر شهید والامقام «حاجتمراد میر موسوی» در سن 71 سالگی به دیدار فرزندش شتافت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از پایگاه ایثار، حاجیه خانم «گل‌جهان موسوی‌پور» مادر شهید والامقام «حاجت‌مراد میرموسوی» در سن 71 سالگی به دیدار فرزندش شتافت.

پیکر این مادر فداکار و صبور پس از تشییع در قطعه صالحین در جوار گلزار مطهر شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.

گفتنی است: شهید حاجت‌مراد میرموسوی ششم دی‌ماه 1346 در خانواده‌ای متدین و مذهبی دیده به جهان گشود، دوران کودکی را در روستای جوزستان واقع در پشتکوه شهرستان اردل سپری کرد.

این شهید والامقام دوران ابتدایی را در مدرسه باباشیخعلی اصفهان به پایان رساند و دوران راهنمایی خود را در مدرسه حسینی شهرکرد سپری کرد که پس‌ از آن به خدمت سربازی اعزام شد.

این شهید سرافراز پس از پایان خدمت سربازی به مدت هشت ماه کارمند رسمی صنایع دفاع اصفهان بود و در تاریخ 10 آذرماه 1365 عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد، در جبهه به عضویت تیپ 44 حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، گردان 44 محمد رسول‌الله درآمد.

سرانجام در تاریخ 4 دی‌ماه 1365 مفقودالاثر شد و در نهایت پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام در تاریخ 18 بهمن‌ماه 1378 پس از تفحص به آغوش خانواده‌اش برگشت.

روحش شاد و یادش گرامی.

انتهای پیام
captcha