15 دی‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در طرح ملی تلاوت
کد خبر: 3865551
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

15 دی‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در طرح ملی تلاوت

گروه مسابقات ــ دبیر ستاد طرح ملی تلاوت از تمدید مجدد ثبت نام این طرح تا 15 دی‌ماه خبر داد.

حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: باتوجه به درخواست‌هایی که از سوی مؤسسات مجری به منظور تکمیل مراحل ثبت نام در طرح ملی تلاوت صورت گرفت، زمان قطعی نام‌نویسی تا روز یکشنبه 15 دی‌ماه تمدید شد.
وی با اشاره به اینکه برخی از استان‌ها با مشکلاتی در روند ثبت نام مواجه بودند، افزود: به دلیل مشکلات قطعی اینترنت در هفته‌های گذشته و عدم دسترسی علاقه‌مندان به نت و همچنین تجمیع فرایند ثبت نام از سوی مؤسسات مجری طرح، در این راستا طی جلساتی که در ستاد طرح ملی تلاوت انجام شد، فرصت مجددی برای تکمیل مراحل ثبت نام به شرکت‌کنندگان داده شد.
دبیر ستاد طرح ملی تلاوت ادامه داد: آغاز دوره‌های آموزشی پس از تکمیل ثبت نام و در اواخر دی‌ماه به صورت فشرده خواهد بود و شروع دوره ترم دوم از تابستان سال آینده است.
مقدم‌کیا از برگزاری دوره نیمه نهایی شوق تلاوت در پایان سال خبر داد و گفت: سال گذشته مرحله اول از چهارمین دوره شوق تلاوت با حضور شرکت‌کنندگان برپا شد که امید است پس از پیگیری مسایل مالی، در پایان سال مرحله نیمه نهایی برپا شود و منتخبین در سال آینده همانند دوره‌های قبل در سطح بین‌المللی بتوانند بایکدیگرر به رقابت بپردازند.
طرح ملی تلاوت با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی ویژه پسران ۸ تا ۱۴ سال و دختران ۱۰ تا ۱۵ سال در سه سطح برگزار می‌شود که هشتمین دوره ثبت نام این طرح از ۲۰ آبان‌ماه آغاز شد و به دلیل درخواست مؤسسات مجری در استان‌ها، زمان ثبت نام تا 15 دی‌ماه تمدید شد.
گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌ نام به نشانی www.melitelavat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha