اجرای طرح ملی تلاوت در مؤسسه «نسیم اختران قرآنی» اراک
کد خبر: 3865158
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

اجرای طرح ملی تلاوت در مؤسسه «نسیم اختران قرآنی» اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک از ثبت‌نام در طرح ملی تلاوت تا آخر آذر‌ماه خبرداد و گفت: داوطلبان می‌توانند به سایت www.melitelavat.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، ثبت نام هشتمین دوره طرح ملی تلاوت تا پایان آذر‌ماه تمدید شده است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.melitelavat.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

علی شیخی، مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: هشتمین دوره طرح ملی «تلاوت» تحت عنوان «شباب الرضا‌(ع)» به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه هشتمین دوره طرح ملی تلاوت با هدف کشف و شناسایی استعداهای قرآنی انجام می‌شود، تصریح کرد: این طرح دربرگیرنده پسران 8 تا 14 سال و دختران 10 تا 15 سال است.

شیخی با اشاره به اینکه داوطلبان تا پایان آذر‌ماه فرصت ثبت‌نام در سایت یاد شده دارند، در خصوص نحوه ثبت‌نام گفت: علاقمندان با مراجعه به سایت نام شهر و مؤسسه نسیم اختران قرآنی این شهرستان را انتخاب و نسبت به ثبت نام خود اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از ثبت‌نام داوطلبان در دوره آموزشی شرکت کرده و قرائت یکی قاریان مصری را انتخاب می‌کنند، پس از ارسال تلاوت‌ها به آستان قدس رضوی در مشهد مقدس و داوری برگزیدگان در بهمن ماه سال جاری اعلام و در طرح پذیرفته می‌شوند.

شیخی از 7 ساله بودن طرح ملی تلاوت ویژه پذیرفته شدگان خبرداد و گفت: هریک از قاریان به شرط قبولی در مرحله قبل می‌توانند وارد سطح بالاتر شوند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32211556 - 09186000329 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha