اعزام تیم بهداشتی بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه به مناطق محروم
کد خبر: 3865074
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

اعزام تیم بهداشتی بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه به مناطق محروم

گروه اجتماعی ــ مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: در مسیر اجرای طرح «شهید رهنمون» هرماه تیم‌های بهداشتی بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم استان حضور پیدا می‌کنند.

حامد بهرامیان، مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به حضور تیم‌های بهداشتی بسیج جامعه پزشکی استان در مناطق محروم اظهار کرد: هرماه تیم‌هایی متشکل از پزشک، پرستار، روانشناس، ماما و کارشناس بهداشت در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان در راستای اجرای طرح شهید رهنمون حضور می‌یابند.

وی افزود: با حضور تیم‌هایی از پزشکان بسیجی و در قالب طرح یاد شده به اهالی هشت نقطه «حکمت‌آباد، باغ ابریشم، آناهیتا، کرناچی، ملاحسینی، آقاجان، مسکن مهر بهزیستی و ده پهن» در شهر کرمانشاه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌شود.

مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: ارائه مشاوره روانشناسی، خدمات مامایی و آموزش‌های بهداشتی از خدمات ارائه شده تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم استان بوده است.

بهرامیان گفت: در سطح شهرستان نیز خدمات یاد شده به مناطقی از «چشمه کبود هرسین، باینگان پاوه، چم زرشک ثلاث‌باباجانی، بشیرآباد سنقر، دهلر، محله اسلام‌آباد کنگاور و منصوری اسلام‌آبادغرب» ارائه شده است.

وی عملکرد این سازمان را در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به نیازمندان استان دانست و افزود: درحال حاضر بسیج جامعه پزشکی به صورت مداوم در مناطق کم‌برخوردار با اعزام تیم‌های پزشکی به افراد محروم خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام
captcha