تجلیل از منتخبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کد خبر: 3862614
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

تجلیل از منتخبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

گروه مسابقات ــ طی مراسمی از اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در جشنواره بیست‌وچهارم قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل به عمل می‌آید.

به گزارش ایکنا؛ مراسم تجلیل از منتخبان بخش‌های مرحله‌ای و منطقه‌ای(شفاهی و کتبی) بیست‌وچهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز سه‌شنبه، 19 آذرماه در سالن استاد شهریار این دانشگاه برگزار می‌شود.

این مراسم که با حضور مسئولان دانشگاهی و دانشجویان همراه خواهد بود، منتخبان در گروه‌های اساتید، دانشجویان و کارمندان در بخش‌های هنری، ادبی، دینی و پژوهشی و همچنین آوایی با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل می‌شوند.

این مراسم با تلاوت اسماعیل فتحی، رتبه نخست رشته قرائت تحقیق این دوره از جشنواره در سطح استان آذربایجان شرقی، آغاز می‌شود و سپس عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به سخنرانی می‌پردازد.

بخش دیگر این مراسم، معرفی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» است و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم‌زاده، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان به سخنرانی خواهد پرداخت.

یادآور می‌شود، این برگزیدگان در سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که طی بازه زمانی 12 تا 14 آذرماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، راه پیدا کردند.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha