آموزش انتخاب خوب لازمه ورود مردم به صحنه انتخابات است
کد خبر: 3862104
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
امام جمعه پاکدشت:

آموزش انتخاب خوب لازمه ورود مردم به صحنه انتخابات است

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه پاکدشت آموزش انتخاب خوب را لازمه ورود مردم به صحنه انتخابات دانست و بیان کرد: شخص انتخاب‌کننده باید ملاکی داشته باشد و برای انتخاب کردن آموزش ببیند.

آموزش انتخاب خوب لازمه ورود مردم به صحنه انتخابات است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام حسن لزومی، امام جمعه پاکدشت در خطبه‌های نماز جمعه، 15 آذرماه با اشاره به حوادث و آشوب‌های اخیر؛ رئیس‌جمهور و برخی از دستگاه‌های امنیتی را ملزم به پاسخگویی دانست و گفت: آنها باید بگویند چرا کاری کردند که مردم با این مشکلات روبه‌رو شوند.

وی با اشاره به گلوله بستن محله افسریه تهران در روز گذشته، بر جمع شدن سفره اشرار در این مملکت تأکید کرد و افزود: لازم است تا مردم ایران همه با هم عضوی از جامعه اطلاعاتی باشند، هر کس شناختی از اراذل و اوباش دارد باید فوراً آن‌ها را به دستگاه‌های امنیتی معرفی کند.

نماینده ولی فقیه در شهرتان پاکدشت با ابراز تأسف از اینکه در این برهه از زمان مسئول انقلابی کم است، اظهار داشت: مسئولین باید غمخوار مشکلات مردم باشند.

وی آموزش انتخاب خوب را لازمه ورود مردم به صحنه انتخابات دانست و بیان کرد: شخص انتخاب کننده باید ملاک انتخابی داشته باشد و برای انتخاب کردن آموزش ببیند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت در پایان گفت: متأسفانه اشتباهات انتخابی بسیار به ما خسارت زده است، انتخاب‌کننده نباید تحت تأثیر جو انتخابات و تبلیغات رنگارنگ کاندیداها قرار گیرد.

محمد فرخی

انتهای پیام
captcha