تلاوت قرآن‌آموزان «طرح ملی تلاوت» در مشهد
کد خبر: 3861683
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

تلاوت قرآن‌آموزان «طرح ملی تلاوت» در مشهد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ جلسه قرآن «طرح ملی تلاوت» همراه با تلاوت قرآن‌آموزان این طرح به صورت هفتگی در مشهد برپا می‌شود.

تلاوت قرآن آموزان «طرح ملی تلاوت» در مشهدبه گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت صراط شهرستان مشهد، به عنوان متولی برپایی دوره‌های آموزشی طرح ملی تلاوت برای نوجوانان 8 تا 14 سال است که با استعدایابی قاریان نوجوان موفق به تربیت بسیاری از آنان در حوزه قرائت شده است.
این مؤسسه به منظور توانایی قاریان نوجوان درتلاوت قرآن کریم، جلسات آموزش تخصصی صوت و لحن، تجوید قرآن را همزمان با سرفصل‌های دروس آموزشی طرح ملی تلاوت، به صورت هفتگی برگزار می‌کند. در این جلسه قرآنی، مسعود پنجه، از اساتید قرآن کریم به رفع اشکال‌‌ قرآن‌آموزان نخبه قرآنی مؤسسه می‌پردازد و همچنین، حسندخت مشهدی، از دیگر اساتید مجربی است که در این زمینه وارد شده و به ارائه آموزش مربوط به صوت و لحن پرداخته است.
جلسه آموزش طرح ملی تلاوت، روزهای چهارشنبه از ساعت 17 تا 19:30  به صورت هفتگی در حسینیه فاطمة‌الزهرا(س) به نشانی خیابان سناباد، چهارراه پل خاکی، نرسیده به سناباد 26 با حضور قرآن‌آموزان و والدین آنان و جمعی ازعلاقه‌مندان برپا می‌شود. طبق برنامه هر هفته جوایز نقدی به صورت قرعه‌کشی بین قرآن‌آموزان توزیع شده و جوایز دیگری نیز به قاری برتر هر جلسه اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha