«دست‌انداز» به جشنواره فیلم فجر می‌رسد
کد خبر: 3861651
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

«دست‌انداز» به جشنواره فیلم فجر می‌رسد

گروه هنر ــ «دست‌انداز»، جدیدترین اثر کمال تبریزی، فیلمی متفاوت در کارنامه این فیلمساز است که برای پخش در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

به گزارش ایکنا، «دست‌انداز» جدیدترین ساخته کمال تبریزی است، این فیلم سینمایی که قرار است در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آید در حال فیلم‌برداری است و تدوین آن نیز به طور همزمان توسط سپیده عبدالوهاب در حال انجام است تا در تاریخ مقرر به دبیرخانه جشنواره فجر برسد.

بنا به این گزارش، محمد آفریده، تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد. هدی زین‌العابدین، رویا نونهالی، رضا کیانیان، همایون ارشادی و امید نعمتی بازیگرانی هستند که تا به امروز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند و به زودی دیگر بازیگران آن هم انتخاب و در ادامه اثر حاضر خواهند شد. فرزاد فخری فیلم‌نامه این اثر را  نگاشته است.
 
فیلم جدید تبریزی به موضوع هستی و تقدیر الهی توجه دارد. این فیلم اثری متفاوت در پرونده کارگردانش خواهد بود.

اولین نمایش فیلم در سی‌وهشتمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود و عوامل این فیلم عبارت‌اند از: کارگردان: کمال تبریزی، نویسنده فیلمنامه: فرزاد فخری‌زاده، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: نوا روحانی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، سرپرست گروه فیلمبرداری: محمد ابراهیمیان، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیرصدابرداری: عباس رستگارپور، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، مجری طرح و مدیرتولید: علیرضا ابوالقاسمی نژاد، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، عکاس: زهرا مصفا، مدیر تدارکات: بابک پیرهادی، تهیه‌کننده: محمد آفریده.
انتهای پیام
captcha