افزایش ۲۵ درصدی اعزام گروه‌های جهادی چهارمحال‌وبختیاری به مناطق محروم
کد خبر: 3861636
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

افزایش ۲۵ درصدی اعزام گروه‌های جهادی چهارمحال‌وبختیاری به مناطق محروم

گروه اجتماعی ــ مسئول سازندگی بسیج دانشجویی چهارمحال‌وبختیاری از افزایش ۲۵ درصدی اعزام گروه‌های جهادی چهارمحال‌وبختیاری به مناطق محروم خبر داد.

افزایش ۲۵ درصدی اعزام گروه‌های جهادی چهارمحال‌وبختیاری به مناطق محروموفا همتی، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: اعزام اردوهای جهادی سپاه در قالب گروه‌های مختلف، همه ساله طی اردوهای 3 روزه، 7 روزه و 10 روزه در سطح استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به استقبال برابر بانوان و آقایان برای حضور در این اردوها، افزود: گروه‌های اعزامی از 12 نفر تا 60 نفر هستند که حوزه‌ فعالیت بانوان امور فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پزشکی و زمینه فعالیت آقایان فعالیت‌های عمرانی، اشتغال‌زایی و حوزه منابع طبیعی است.

همتی تصریح کرد: روند خدمت‌رسانی به مناطق محروم طی چندسال گذشته افزایش یافته و شاهد حضور اقشار مختلف اعم از دانشجویان، طلاب، کسبه، دانش‌آموزان و مدیران اداری در این مناطق هستیم.

وی ادامه داد: مناطق اعزامی از مناطق 10 ‌گانه استان شامل منطقه مشایخ در شهرستان کیار، منطقه دیناران و میان‌کوه در شهرستان اردل، دهستان موگویی و بخش بازفت در شهرستان کوهرنگ، منطقه آورگان و چغاخور در شهرستان بروجن، روستای آزادگان در شهرستان بن، روستای شوراب صغیر در شهرستان سامان و شهر سودجان و مرغملک در شهرستان شهرکرد است.

انتهای پیام
captcha