تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی البرز
کد خبر: 3860891
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی البرز

گروه مسابقات ــ مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز 12 آذرماه با حضور مسئولان این دانشگاه برگزار می‌شود.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی البرز

به گزارش ایکنا، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز روز سه‌شنبه 12 آذرماه در سالن ابن سینای این دانشگاه برگزار می‌شود.

در این مراسم که بعد از اذان ظهر و به همت معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار می‌شود، کریم منصوری، قاری بین‌المللی و سیدامیرعلی ناصری،‌ قاری نوجوان کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد.

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا مستشاری و تلاوت قرآن حجت‌الاسلام والمسلمین محسن فتاحی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

یادآور می‌شود در بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که اوایل آبان‌ماه به میزبانی استان همدان برگزار شد، از دانشگاه علوم پزشکی البرز سه نفر در سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان حائز رتبه شدند.

«سکینه محبت‌خواه صومعه‌سرایی» مقام اول کارکنان در بخش معارف قرآنی(رشته نهج‌البلاغه)، «سیدابراهیم دریاباری» مقام دوم دانشجویی در بخش معارف قرآنی(رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم) و «سمیه دهقان» مقام سوم کشوری اساتید در بخش آوایی(رشته حفظ ۱۵ جزء) از دانشگاه علوم پزشکی البرز موفق به کسب رتبه در بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شده‌اند.

انتهای پیام
captcha