اجرای «طرح ملی تلاوت» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3859436
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

اجرای «طرح ملی تلاوت» در چهارمحال‌وبختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ هشتمین دوره طرح ملی تلاوت همزمان با سراسر کشور در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود، ثبت‌نام این طرح از ۲۰ آبان‌ماه آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، هشتمین دوره «طرح ملی تلاوت - شباب‌الرضا(ع)» ویژه پسران ۸ تا ۱۴ سال و برای نخستین‌بار ویژه دختران ۱۰ تا ۱۵همزمان با سراسر کشور در چهارمحال‌وبختیاری نیز برگزار خواهد شد و ثبت‌نام این دوره از ۲۰ آبان‌ماه آغاز شده است.

اجرای هشتمین دوره این طرح در استان که امسال به مؤسسه قرآنی بنت‌الحسین(ع) شهرکرد واگذار شده است با هدف تربیت چهره‌های برجسته به عنوان قراء تراز اول کشور و جهان اسلام و اعزام نخبگان قرآنی برای حضور در برنامه‌های تبلیغی قرآن‌محور در سطح کشور و بین‌الملل اجرا می‌شود و دریافت گواهی‌نامه پایان دوره آموزشی از آستان قدس رضوی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله امتیازات حضور در این طرح است.

بر اساس این گزارش، برپایی دوره دوماهه پیش‌نیاز برای شرکت‌کنندگان از جمله تغییرات مهم اجرای طرح در سال جاری است، یعنی متقاضیان ابتدا این دوره را می‌گذرانند و به فراگیری روش اصولی تقلید و قرائت می‌پردازند و پس از آن در آزمون ورودی طرح ملی تلاوت شرکت کنند.

برپایی دو جلسه آموزشی برای خانواده‌ها با عناوین معرفی طرح و استعدادها، چگونگی ایجاد فضا و امکانات، ارتباط استاد شاگردی، لزوم تقلید و... به منظور ایجاد فضای مناسب برای آموزش و یادگیری نوجوانان، از جمله دیگر تغییرات هشتمین دوره طرح ملی تلاوت محسوب می‌شود.

یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌‌نام به سایت طرح ملی تلاوت www.melitelavat.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha