موقوفات قرآنی؛ تنها منبع درآمد پایدار مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3858914
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
شاهسونی مطرح كرد:

موقوفات قرآنی؛ تنها منبع درآمد پایدار مؤسسات قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، موقوفات قرآنی را تنها منبع درآمد مؤسسات قرآنی دانست و از راه‌اندازی بخش موقوفات در این مؤسسه خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) امروز، 2 آذرماه در نشست شورای اداری مركز مدیریت این مؤسسه به راه‌اندازی بخش جدیدی تحت عنوان موقوفات در مرکز مؤسسه مذكور اشاره كرد و گفت گفت: با توجه به اینکه موقوفات قرآنی را می‌توان یگانه منبع درآمد پایدار موسسات قرآنی نامید، امید است راه‌اندازی این بخش بتواند ما را در برطرف کردن مشکلات موسسه یاری كند.
وی همچنین با اشاره به اثرگذاری فعالیت‌های مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان در سطح كشور گفت: بحمد الهی پیگیری‌های مستمری در زمینه بیمه فعالان قرآنی و همچنین تخصیص اعتبارات مالی از سوی نهادهای دولتی به مؤسسات قرآنی داشتیم.

بیت‌الاحزان؛ يكی از كم‌آسیب‌ترین مؤسسات قرآنی كشور
شاهسونی با تأكید بر اینكه مطالبات مؤسسات قرآنی را در سطح كلان دنبال می‌كنیم، گفت: مؤسسه بیت‌الاحزان از ابتدای شكل‌گیری تاكنون یكی از كم‌آسیب‌ترین مؤسسات قرآنی كشور بوده است.
عضو بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن كریم، بیت‌الاحزان را یكی از معدود مؤسسات طراحی و مجری ایده‌های قرآنی در كشور برشمرد و گفت: بحمد الهی تاكنون توانسته‌ایم طرح‌های بسیار موفقی را در سطح كشور اجرا كنیم كه از جمله آن‌ها می‌توان به طرح ملی «رحله»، طرح ملی «آیات زندگی»، آموزش حفظ مجازی قرآن و غیره اشاره كرد.
وی با بیان اینكه بسیاری از فعالیت‌های این مؤسسه در سراسر كشور فراگیر شده‌اند، گفت: از آنجا كه مركزیت مؤسسه بیت‌الاحزان در استان فارس قرار دارد، این مسئله باعث شده است تا به نوعی این استان تبدیل به قطب حفظ قرآن كریم كشور شود.
شاهسونی، موفقیت بیت‌الاحزان را در عرصه‌های مختلف مرهون اخلاص، روحیه و تلاش‌های جهادی كاركنان این مؤسسه و عنایات اهل بیت(ع) دانست و گفت: تلاش می‌كنیم تا همچنان در عرصه فعالیت‌های قرآنی در سطح كشور اثرگذار باشیم.

انتهای پیام
captcha