کارگاه طرح بازآموزی مربیان قرآن با موضوع روش‌های نوین تدریس در بروجن برگزار شد
کد خبر: 3856491
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

کارگاه طرح بازآموزی مربیان قرآن با موضوع روش‌های نوین تدریس در بروجن برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از برگزاری کارگاه طرح بازآموزی مربیان قرآن با موضوع روش‌های نوین تدریس، ویژه مربیان و مدیران قرآنی در شهرستان بروجن خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: طرح بازآموزی مربیان قرآن با موضوع روش‌های نوین تدریس در بروجن با حضور ۶۰ مربی قرآن کریم در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

حجت‌الاسلام صالحی بیان کرد: با عنایت به دانش‌افزایی و به‌روز شدن آموزش‌های قرآنی مربیان، طرح بازآموزی مربیان قرآن با موضوع روش‌های نوین تدریس در چهار مرحله‌ روخوانی و روان‌خوانی، تجوید مقدماتی و پیشرفته و ترتیل برگزار می‌شود که مرحله روخوانی و روان‌خوانی آن نهم و ۱۶ آبان برگزار شد که آزمون پایانی مرحله اول در تاریخ ۲۳ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه آموزشی برای بازآموزی روش‌ها و فن‌های تدریس قرآن کریم، کاربرد مهارت‌های تدریس و روانشناسی در آموزش قرآن، آشنایی با شیوه‌نامه‌ اجرایی برنامه آموزش قرآن کریم بود که با استقبال خوب خواهران اجرا شد.

وی هدف از تشکیل این کارگاه را ارتقای دانش مدیران و مربیان قرآنی شهرستان بروجن دانست و یادآور شد این کارگاه در ۶۰ ساعت آموزشی و با تدریس صادق حیدری، قاری برجسته استان، مدرس دانشگاه و از مدرسان فن‌های نوین آموزش قران کریم برگزار شد.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: این کارگاه ویژه مربیان مؤسسه‌های قرآنی، خانه‌های قرآنی شهری و روستای، حافظان، قاریان و مربیان خانگی قرآن کریم شهرستان بروجن بود که این مربیان در مراکز قرآنی و جلسات خانگی در حال آموزش قرآن به قرآن آموزان هستند.

وی گفت: امسال تاکنون تعداد یک‌هزار قرآن‌آموز در مراکز قرآنی این شهرستان آموزش‌ دیده‌اند و تعدادی هم در حال آموزش و یادگیری هستند.

گفتنی است، تعداد ۲۵ مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستای فعال و ۲۸ جلسه خانگی قرآنی در شهرستان بروجن در حال فعالیت می‌باشند و علاقه‌مندان به آموزش قرآن می‌توانند جهت ثبت‌نام در آموزش قرآن کریم به اداره تبلیغات اسلامی و یا مؤسسه‌ها و خانه‌های قرآن تحت نظارت این اداره مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha