کرسی تلاوت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3855926
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها؛

کرسی تلاوت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارشناس کانون قرآن وعترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از برگزاری کرسی تلاوت با حضور اساتید استانی در دانشگاه خبر داد و گفت: در این محفل، دیدار چهره به چهره دانشجویان با حضور اساتید و نخبگان قرآنی استان انجام خواهد شد و اساتید رازهای موفقیت‌شان را برای علاقه‌‍مندان بازگو می‌کنند.

کرسی تلاوت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می‌شود

سعید بقایی، کارشناس کانون قرآن وعترت(ع) دانشگاه آزاد شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به آغاز ثبت‌نام بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات قرآن در سه بخش شفاهی، کتبی و جشنواره هنری، ادبی و پژوهش دینی برگزار می‌شود که ثبت‌نام برای شرکت در این دوره تا اوایل آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا کنون 600 نفر از دانشجویان، 20 نفر از اساتید و 15 نفر از کارمندان ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: دوره کتبی مسابقات به صورت سراسری در 16 آذرماه، دوره شفاهی در بهمن‌ماه و آثار هنری و ادبی اعم از شعر، داستان، عکس و ... در بخش جشنواره‌ای مسابقات تا پایان اسفندماه از دانشگاه شهرکرد و تا پایان اردیبهشت از دانشگاه‌های آزاد استان جمع‌آوری می‌شود و به دبیرخانه جشنواره واقع در کرج ارسال خواهد شد.

بقایی به ویژه‌برنامه دانشگاه آزاد به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: کرسی تلاوت با حضور اساتید و نخبگان قرآنی استان در دانشگاه برگزار خواهد شد، در این جلسه دیدار چهره به چهره دانشجویان با اساتیدانجام خواهد شد و اساتید رازهای موفقیت‌شان را برای علاقه‌‍مندان بازگو می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اساتید دعوت شده صادق حیدری است، ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست صمیمی قرآنی، شناسایی دانشجویان مستعد قرآنی است که نتیجه برنامه‌ریزی‌ها و تاریخ دقیق برگزاری این محفل تلاوت متعاقباً اعلام خواهد شد.

کارشناس کانون قرآن وعترت(ع) دانشگاه آزاد شهرکرد به برنامه‌های قرآنی این دانشگاه در طول سال تحصیلی اشاره و بیان کرد: برپایی محفل انس با قرآن،  کرسی تلاوت، مسابقاتی مانند مسابقه نهج‌البلاغه خوانی و دوره‌های آموزشی حفظ ویژه دانشجویان خوابگاه‌ها از جمله برنامه‌های این مرکز آموزشی در طول سال است.

بقایی در ادامه با بیان اینکه اختتامیه بیست‌وچهارمین جشنواره قرآنی دانشگاه‌های آزاد کشور در هفته گذشته برگزار شد، تصریح کرد: مرحله دانشگاهی و استانی این مسابقات اوایل سال جاری و مرحله کشوری نیز به صورت سراسری برگزار شد که مجموع دانشجویان از دانشگاه شهرکرد 55 نفر بود و 13 نفر از این شرکت‌کنندگان به مرحله استانی راه یافتند و چهار نفر برگزیده راهی مرحله کشوری شدند که مقامی در این مرحله کسب نشد.

انتهای پیام
captcha