در حال رایزنی با اتحادیه کشوری برای دریافت اعتبار هستیم
کد خبر: 3855880
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
صدقی خبر داد:

در حال رایزنی با اتحادیه کشوری برای دریافت اعتبار هستیم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در حال حاضر در حال رایزنی با اتحادیه کشوری برای دریافت اعتبار هستیم که به محض اعلام نتیجه و دریافت اعتبار تا هفته آینده جلسه‌ای با هیئت مدیره اتحادیه استان و حضور مسئولان قرآنی استان برگزار خواهد شد.

حیدرقلی صدقی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به سومین گردهمایی مدیران عامل اتحادیه‌های قرآنی استان‌ها در سازمان دارالقرآن الکریم کشور در تاریخ ۱۰ آبان‌ماه ۹۸، اظهار کرد: در این جلسه به مسائل جاری ادغام اتحادیه‌های قرآنی و وظایف هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی پرداخته و مقرر شد دو گروه 8 نفره از هر دو اتحادیه روند انتخابات زودهنگام را بررسی و نتیجه را در جلسه‌ای که به زودی تشکیل خواهد شد، اعلام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اتحادیه مؤسسات قرآنی استان، گفت: در حال حاضر در حال رایزنی با اتحادیه کشوری برای دریافت اعتبار هستیم که به محض اعلام نتیجه و دریافت اعتبار تا هفته آینده جلسه‌ای با هیئت مدیره اتحادیه استان و حضور مسئولان قرآنی استان برگزار و تفاهم‌نامه‌های مربوط برای توزیع اعتبار میان مؤسسات و خانه‌های قرآن سراسر استان به امضا خواهد رسید.

صدقی در خصوص مراسم تجلیل از قرآنیان و پیشکسوتان قرآنی استان، تصریح کرد: تمام امور مربوط به دعوت از قرآنیان و حتی تعیین محل برگزاری مراسم انجام شد اما به دلیل مشغله کاری برخی از افراد برگزاری این مراسم به وقت مناسب‌تری موکول شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی در پایان با اشاره به آغاز ثبت‌نام هجدهمین دوره آزمون قرآن و عترت از 25 آبان‌ماه، گفت: اتحادیه مؤسسات قرآنی به عنوان متولی برگزاری این آزمون و نیز مؤسسه قرآنی نور شهرکرد به عنوان مؤسسه معین برگزاری آزمون با همکاری اداره ارشاد اسلامی استان به عنوان مجری و ناظر آزمون، تمهیدات لازم را برای اطلاع‌رسانی، نصب بنر در سطح شهر، ثبت‌نام و ... در دستور کار دارند.

 

انتهای پیام
captcha