اعزام نخستین کاروان اردوی راهیان نور دانش‌آموزان چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3854573
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

اعزام نخستین کاروان اردوی راهیان نور دانش‌آموزان چهارمحال‌وبختیاری

گروه اجتماعی ـمدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: اولین گروه دانش آموزان چهارمحال‌وبختیاری در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

فرحناز قائد امینی، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری از اعزام اولین اردوی راهیان نور دانش‌آموزان استان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و باحضور در جمع دانش‌آموزان دختر آموزش‌و‌پرورش منطقه لاران، گفت: حضور شما دانش‌آموزان عزیز در مناطق عملیاتی غرب کشور فرصتی است که از نزدیک با رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهداء و فرزندان این مرز و بوم آشنا شوید و تأثیرات معنوی آن‌را در زندگی خود احساس کنید و در بازگشت، راویان خوبی برای سایر دانش‌آموزان باشید.

وی در ادامه افزود: هر تفکری برای اینکه استمرار داشته باشد باید دارای آرمان باشد، یکی از اهداف حضور دانش‌آموزان در بازدید از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور آشنایی آنان با آرمان و اهداف شهداست، شهدایی که برای به ثمر نشستن آرمان و اهداف انقلاب از همه هستی خود گذشتند.

قائدامینی در پایان ضمن قدردانی از عوامل و دست‌اندرکاران ستاد راهیان نور بسیج دانش‌آموزی استان، بیان کرد: اردوی راهیان نور خاری در چشم دشمنان و عوامل استکبار جهانی است.

انتهای پیام
captcha