سند راهبردی توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها تدوین شود
کد خبر: 3853749
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

سند راهبردی توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها تدوین شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها بر تدوین سند راهبردی توسعه فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها تأکید کرد.

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به ضرورت تدوین سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها بر لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌های استان تأکید کرد.

وی با اشاره به هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده این هفته در دانشگاه‌های استان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که در حوزه قرآن و عترت دانشگاه‌ها باید به آن توجه داشته باشند در حوزه پژوهشی است و در استان کرمانشاه نیز از طریق دبیرخانه شورای استانی هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان باید پیگیری شود.

خدادادی بیان کرد: در راستای یاد شده از طریق فراخوان باید اطلاع‌رسانی انجام شود تا دانشجویان و اساتید مقالات، پایان‌نامه‌ها و کتب خود با موضوعات قرآن و عترت را به دبیرخانه شورای استانی هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان با بیان ضرورت‌های تنظیم سند راهبردی فعالیت‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌ها گفت: شورای استانی هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان به‌منظور تشکیل جلساتی ویژه تدوین سند با حضور اساتید برجسته قرآنی و افرادی که در دانشگاه در این خصوص مهارت ویژه دارند اقدام کند؛ چراکه معتقدم تنظیم این سند چندین ماه نیاز به بررسی دقیق و کارشناسی شده دارد تا تدوین شود.

خدادادی بیان کرد: سند یاد شده باید با همکاری تمام دانشگاه‌های استان به خیزش قرآنی در دانشگاه‌ها کمک کند.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها باید برنامه‌ریزی شود برنامه‌ای جدا از دیگر برنامه‌های این هفته خاص کار پژوهشی در حوزه قرآن و عترت توسط دانشگاه‌های استان ویژه دانشجویان و اساتید علاقه‌مند به کار پژوهشی در حوزه قرآن و عترت باشد که محدود به یک هفته نباشد و در طول سال ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha