برپایی پیاده‌روی «حرم تا حرم» در دو شهرستان فارس
کد خبر: 3853124
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) صورت می‌گیرد؛

برپایی پیاده‌روی «حرم تا حرم» در دو شهرستان فارس

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مراسم پیاده‌روی «حرم تا حرم» در دو شهرستان این استان همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری مراسم پیاده‌روی «حرم تا حرم» در این استان خبر داد و گفت: این مراسم در دو شهرستان بوانات و جهرم برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این مراسم‌ها را فردا، 7 آبان‌ماه مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع) اعلام كرد و افزود:‌ هزاران نفر از عاشقان خاندان عصمت و طهارت در این مراسم‌ها شركت خواهند كرد.

صفری گرائی اظهار كرد: این مراسم در شهرستان جهرم از ساعت 14:30 از محل امامزداه سیدحسین(ع) این شهرستان آغاز و به سمت حرم امامزاده فضل‌بن موسی(ع) ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینكه در این مراسم بیش از 60 موكب بین راهی فعال است و به مردم خدمت‌رسانی می‌كند، گفت: سخنران این مراسم امام جمعه شهرستان خواهد بود.

وی بیان كرد:‌ در شهرستان بوانات نیز این مراسم از ساعت 8 صبح از محل امامزاده شاه میر حمزه(ع) آغاز و به سمت حرم امامزاده بی بی خاتون(س) ادامه خواهد داشت.

صفری گرائی ادامه داد: در طی مسیر این مراسم نیز غرفه‌های فرهنگی، هنری و پزشكی شامل ایستگاه نقاشی، كاردستی، قصه‌گویی، احكام، مشاوره و تست قند خون و فشار خون فعال هستند و سخنران این مراسم هم امام جمعه شهرستان خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha