بازدید گردشگران ایرانی از زیباترین مسجد فارس رایگان شد
کد خبر: 3852631
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

بازدید گردشگران ایرانی از زیباترین مسجد فارس رایگان شد

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی اوقاف فارس از رایگان شدن بازدید گردشگران ایرانی از مسجد نصیرالملک شیراز در ایام دهه وقف خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 4 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرا رسیدن دهه وقف گفت: بازدیدکنندگان ایرانی مسجد نصیرالملک شیراز به‌مناسبت دهه وقف و از تاریخ چهارم تا دهم آبان‌ماه می‌توانند به‌صورت رایگان از این مسجد تاریحی باردید کنند.

وی افزود: در این ایام، ایستگاه «همه واقف باشیم» این مسجد نیز پاسخگوی مردم در مورد وقف و امور خیریه است و سؤالات آنان توسط گروه‌های تخصصی پاسخ داده می‌شود.

صفری گرائی با بیان اینکه مسجد نصیرالملک از جمله آثار مذهبی مورد علاقه بازدیدکنندگان ایرانی و خارجی در تمامی فصول سال است، گفت: تلاش می‌کنیم تا از این ظرفیت برای معرفی هر چه بیشتر اسلام ناب محمدی و همچنین توسعه وقف استفاده ببریم.

معاون فرهنگی اوقاف فارس اظهار كرد: روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد تاریخی نصیرالملک از زمان شروع به کار تاکنون گام‌های مهمی در این راستا برداشته است.

وی با بیان اینكه نمایشگاهی نیز هم‌زمان با دهه وقف در این مسجد برپا شده است، گفت:  هدف از برپایی نمایشگاه «همه واقف باشیم» آشنایی بیشتر مردم با فعالیت‌ها و عملکرد اداره‌کل اوقاف فارس است.

صفری گرائی گفت: در این نمایشگاه همچنین خدمات درمانی رایگان نیز از سوی موقوفات درمانی به عموم بازدیدکنندگان ارائه می‌شود و غرفه مشاوره نیز از دیگر بخش‌های این نمایشگاه با حضور مبلغان مجرب در خدمت مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: آشنایی با وقف‌های جدید استان فارس و نمایش ۳۰ تابلو از عکس‌های برگزیده جشنواره ملی عکس وقف نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که در این محل انجام می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف فارس در پایان یادآور شد: بازدیدکنندگان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha