برگزاری محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه یزد
کد خبر: 3852445
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

برگزاری محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه یزد

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف یزد از برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه وقف در این شهرستان خبر داد.

محفل انس با قرآن در 10 بقعه متبرکه یزد برگزار می‌شودمحمدحسین کاظمی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: همزمان با دهه آخر ماه صفر و به مناسبت دهه وقف 13 مبلغ اعزامی و بومی در 10 امامزاده و بقعه متبرکه استان مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: این مبلغان در امامزادگان و بقاع متبرکه که احساس نیاز شد، مستقر شده و در کارهای فرهنگی از جمله پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره، غرفه کودکان، برپایی مراسم روضه خوانی و... مشارکت دارند.

کاظمی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در 10 بقعه متبرکه استان همزمان با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در این شهرستان خبر داد و گفت: توزیع دفتر ویژه مناطق محروم از محل موقوفات، پخت و توزیع آش، غبارروبی، مراسم عزاداری دهه آخر صفر، برپایی پایگاه سلامت و... از دیگر برنامه‌های دهه وقف در شهرستان است.

رئس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد بیان کرد: همزمان با 10 آبان در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان دعای ندبه در صبح و زیارت آل یاسین در عصر جمعه را خواهیم داشت که این برنامه هر هفته در حال برگزاریست.

وی دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از واقفان و خیران از دهه وقف سال گذشته تاکنون، دیدار با مسئولان شهرستان را از دیگر برنامه‌های دهه وقف در شهرستان یزد اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha