برگزاری جشنواره «مدرسه عشق» در گیلان
کد خبر: 3846141
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

برگزاری جشنواره «مدرسه عشق» در گیلان

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان از برگزاری جشنواره «مدرسه عشق» در گیلان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۱۰ آذرماه ۹۸ است.

به گزارش ایکنا از گیلان، کامیار مهدی‌پور، معاون فرهنگی سپاه قدس استان گیلان امروز، 8 مهرماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری جشنواره «مدرسه عشق» در گیلان خبر داد و اظهار کرد: امروز دشمن تمام ظرفیت خود را در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران به کار گرفته است.

وی با تأکید بر لزوم حضور بسیجیان و نیروهای متعهد در فضای مقابله با جنگ نرم دشمن، گفت: حضور در این میدان نیازمند کار جهادی است.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در جنگ نرم باید از ظرفیت هنرمندان و فعالان فرهنگی به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شد، بیان کرد: برگزاری ششمین دوره جشنواره «مدرسه عشق» در سطح استان گیلان فرصتی برای بهره‌مندی از این توانایی‌هاست.

مهدی‌پور ایجاد شور و نشاط در فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت را محور برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: نقش‌آفرینی در تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب، معرفی ابتکارات بسیجیان در خلق آثار هنری و هویت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج از جمله مهم‌ترین اهداف جشنواره مذکور است.

وی همچنین شناسایی مهارت‌های فرهنگی و هنری بسیجیان، شبکه‌سازی بسجیان به‌منظور تولید آثار هنری و فرهنگی و همچنین جریان‌سازی و الگوسازی فعالیت‌های فرهنگی شاخص در سراسر کشور را از دیگر اهداف جشنواره «مدرسه عشق» دانست.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ششمین دوره جشنواره «مدرسه عشق» در هشت بخش و 44 عنوان برگزار می‌شود، گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 10 آذرماه 98 است.

وی ضمن تشریح بخش‌های مختلف جشنواره، یادآور شد: ششمین دوره جشنواره «مدرسه عشق» در بخش‌های تصویری، تجسمی، دیجیتال، مکتوب، سرود، موسیقی، پویانمایی، تئاتر، شعر و ادبیات برگزار می‌شود.

مهدی‌پور اضافه کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پایگاه اینترنتی «madreseheshgh.ir» و یا نشانی تهران، خیابان طالقانی، کوچه 10 خرداد، قبل از لانه جاسوسی، کد پستی 1583918133 ارسال کنند.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha