محفل قرآنی به یاد شهدا در مشهد
کد خبر: 3845637
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

محفل قرآنی به یاد شهدا در مشهد

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی بن موسی‌الرضا(ع) به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم در مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع) به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، با حضور اساتید و قاریان ممتاز، شب گذشته، ششم مهرماه در مشهد برگزار شد.
در این مراسم نورانی امیرعلی عظیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش جاودانه وحی به بیان نکات اخلاقی پرداخت و با بیان اینکه تلاوت و سخنرانی‌ها باید به اقتضای حوصله مجلس باشد، گفت: قاریان قرآن، اساتید و سخنرانان نباید با طولانی کردن اجرای خود، به‌جای شور و انگیزه فراگیری قرآن، باعث ملالت و خستگی حاضران در مجلس شوند.
در ادامه پس از ارائه نکات آموزشی با حضور احسان سوختانلو و قاریان ممتازی همچون حامد خلیلی، محمدباقر محسنی، محمدرضا دربان ملک، علی‌اصغر علی‌پور و علی احمدآبادی به تلاوت کلام وحی پرداختند و در پایان از ۱۰ نفر از قرآن‌آموزان موفق در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن و همچنین از حجت نامدار، خادم و خیرّ قرآنی، و رضا پاسبان، جانباز هشت سال دفاع مقدس با اعطای هدایایی تجلیل و تقدیر به‌عمل آمد.
علی خداپور
انتهای پیام
captcha