بهره‌برداری از ۱۲۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در البرز
کد خبر: 3845379
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

بهره‌برداری از ۱۲۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در البرز

گروه اجتماعی ــ مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس ۱۲۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در البرز افتتاح شد، گفت: عمده این پروژه‌ها در قالب ساخت خانه، پل، آبرسانی و راهسازی اجرایی شده است.

بهره‌برداری از 1200 پروژه محرومیت‌زدایی در البرز

علی ترکاشوند، مسئول بسیج سازندگی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس 1200 پروژه محرومیت‌زدایی در البرز افتتاح شد، گفت: عمده این پروژه‌ها در قالب ساخت خانه، پل، آبرسانی و راهسازی اجرایی شده است.

وی افزود: همچنین 10 گروه جهادی در آستانه سال تحصیلی و برای ورود دانش‌آموزان به مدارس، 30 آموزشگاه را رنگ‌آمیزی، تعمیر و نوسازی کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین تمرکز بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی طی ماه‌های اخیر بازسازی و ساخت مسکن در خوزستان بود، گفت: 47 واحد مسکونی در اختیار استان البرز قرار گرفته است که 30 مورد آن مرمت و بازسازی بود و البرز نخستین استانی بود که آن را به اتمام رساند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز اظهار کرد: همچنین 17 واحد مسکونی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را برعهده گرفتیم که در مرحله سقف‌گذاری قرار دارند اما به مناسبت هفته دفاع مقدس 30 مورد مرمت و بازسازی منازل مسکونی به خانواده‌های شهرستان باوی تحویل داده شد.
انتهای پیام

captcha