دستیابی به عزت، نتیجه دفاع مقدس بود/ در عمل پیرو راه شهدا باشیم
کد خبر: 3845107
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

دستیابی به عزت، نتیجه دفاع مقدس بود/ در عمل پیرو راه شهدا باشیم

گروه اجتماعی ـ جانشين فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به نتایج دفاع مقدس گفت: ما توانستیم در جنگ علاوه بر حفظ كشور و دین و ناموس خویش، عزت، عظمت و پیروزی را به دست آوریم.

دستیابی به عزت، نتیجه دفاع مقدس بود/ در عمل پیرو راه شهدا باشیم

به گزارش ایكنا از فارس، امیر سرتیپ نوذر، جانشين فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز، 4 مهرماه در یادواره 39000 شهید سرباز این نیرو كه به‌صورت ویدئو كنفرانس در سراسر كشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای سرباز، گفت: باید تلاش كنیم تا ادامه دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم و همان‌طور که درباره شهدا حرف می‌زنیم در عمل هم به همین صورت باشیم.
وی، خانواده شهدا را حافظ نظام جمهوری اسلامی و چشم و چراغ آن دانست و افزود: البته خانواده‌های شهدا برخی اوقات بی تفاوت‌هایی هم از برخی افراد می‌بینند ولی آستانه تحمل خانواده شهدا بیشتر از اینهاست.
نعمتی با بیان اینكه در جنگ آسیب‌های زیادی دیدیم اما چیزی به دست آوردیم كه قابل مقایسه با آسیب‌هایی که دیدیم نیست، گفت: هیچ انسان آزاده‌ و مسلمانی حاضر نیست دین، کشور و ناموسش به دست دشمنان بیفتد و ما توانستیم در جنگ علاوه بر حفظ كشور و دین و ناموس خویش، عزت، عظمت و پیروزی را به دست آوریم.
جانشين فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: در طول تاریخ معاصر ایران اسلامی تنها جنگی که در آن حتی یک سانتی‌متر از خاك كشورمان به دشمن واگذار نشد، دفاع مقدس بود.
وی با اشاره به برگزاری این مراسم گفت: شهدای سرباز هیچ نیازی به یادواره ندارند و ما اینها را برای خودمان برگزار می‌كنیم که به یاد بیاوریم چه دورانی را پشت سر گذاشتیم و چه عزیزانی نثار این انقلاب و کشور کردیم و آنان چه سختی‌هایی را کشیدند تا ما اکنون اینجا محکم و استوار با عزت و مستقل زندگی کنیم.
نعمتی اظهار كرد: یادواره‌های شهدا، نیاز شهدا نیست و ما در این مراسم‌ها دور هم جمع می‌شویم تا یاد و خاطره شهدا را گرامی داریم و به خودمان بگوییم به ارزش‌های شهدا قائل هستیم زیرا آنان رفتند و جان خود را دادند و ما امروز باید عاشق آن ارزش‌ها باشیم و در همان مسیر حركت كنیم و یادمان نرود که کجا بودیم و چگونه به اینجا رسیدیم لذا این یادواره‌ها را از این بابت برگزار می‌كنیم.
جانشين فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار كرد: در این یادواره از روح بلند شهدا درخواست می‌کنیم که به ما کمک کنند تا در مسیر کارمان لغزش پیدا نکنیم و مسائل دنیوی چشم ما را نبندد و تکلیف خود را درست انجام دهیم و این همان هدفی است كه در این برنامه‌ها دنبال می‌كنیم.
انتهای پیام

captcha