اكران رایگان فیلم‌های دفاع مقدس در سینما غزل شیراز
کد خبر: 3844687
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

اكران رایگان فیلم‌های دفاع مقدس در سینما غزل شیراز

گروه فرهنگی ـ به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس، فیلم‌هایی در همین موضوع با همکاری انجمن فیلم کوتاه شیراز به‌میزبانی سینما غزل تالار حافظ به صورت رایگان نمایش داده می‌شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، روح‌الله رنجبری، رئیس گروه سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امروز، 2 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: سینمای دفاع مقدس، امروز جبهه‌های جدیدی پیش روی خودش دارد و اگر روزگاری سینمای دفاع مقدس فقط به هشت سال جنگ تحمیلی و عواقب آن محدود می‌شد، امروز زمینه‌ها و موضوعات تازه‌تری را پیش روی خود دارد.
وی با بیان اینكه آنچه برای سینمای دفاع مقدس و هر فعالیت مرتبط با این موضوع اهمیت دارد، تعریف دفاع مقدس است، گفت: جنگ هشت ساله ما قطعاً یک فراز مهم از این دفاع مقدس است، اما فقط به آن هشت سال محدود نخواهد بود و نباید فقط در تعریف دفاع مقدس در همان هشت سال بمانیم و شایسته است تا در تمام زمینه‌های امروز نیز که مرتبط است، تولیدات سینماگران را با حمایت لازم داشته باشیم .
رئیس گروه سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه گفت: به‌مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس، فیلم‌هایی در همین موضوع با همکاری انجمن فیلم کوتاه شیراز به‌میزبانی سینما غزل تالار حافظ، نمایش داده می‌شود.
رنجبری بیان كرد: اگر یک فیلمساز به درستی معنای دفاع مقدس را بفهمد و بعد بتواند آن را به درستی به مخاطب خودش هم منتقل کند، خیلی کمک می‌کند به اینکه جامعه ما و جامعه جهانی نسبت به جریانات جاری در سطح کشور و منطقه عکس‌العمل بهتری داشته باشد؛ چرا که سینما خود بهترین رسانه است.
وی در پایان گفت: در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه مصادف با چهارم، پنجم و ششم مهرماه جاری به ترتیب فیلم‌های سینمایی «تنگه ابوغریب»، «به وقت شام» و «ایستاده در غبار» ساعت 17 در سالن سینما غزل به‌صورت رایگان اکران خواهد شد و ورود برای عموم علاقه‌مندان به هنر سینمای دفاع مقدس نیز آزاد است.
انتهای پیام

captcha