محفل انس با قرآن در منطقه پدافندی شمال شرق به روایت تصویر
کد خبر: 3844652
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

محفل انس با قرآن در منطقه پدافندی شمال شرق به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، محفل انس با قرآن کریم با حضوری کاروان جهادی قرآن کریم سروش جاودانه وحی، امروز، دوم مهرماه در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور(مشهد) برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگارن ایکنا، نبأ؛ همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، محفل انس با قرآن کریم با حضوری کاروان جهادی قرآن کریم سروش جاودانه وحی مشهد، امروز، دوم مهرماه در منطقه پدافند شمال شرق کشور برگزار شد.
در این مراسم ابتدا احسان سوختانلو و علی‌اصغر علی‌پور آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند و در ادامه امیرعلی عظیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش جاودانه وحی طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، گفت: به مدد ایثارگری و جانفشانی‌های رزمندگان عزیزی که افتخارآفرین آن دوران بودند، همچنان استواری، عظمت و ایستادگی را با همه وجود احساس می‌کنیم.
وی بیان کرد: قبل از هر چیز باید درود و سلام‌مان را تقدیم امام بزرگوارمان کنیم که با فرمان، ایمان، عرفان و ایستادگی، درس دفاع در برابر متجاوز را به همه ما آموخت. به همه شهیدان، جانبازان و آزادگان‌مان درود و سلام‌مان را تقدیم کنیم، که هر چه داریم از استقلال، تمامیت ارضی، عزت و سربلندی، از فداکاری آنها داریم.
عظیمی ضمن ادای احترام به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گفت: احترام و سلام‌مان به ارتش قهرمان که در تجاوز 31 شهریور 1359، در کمتر از 24 ساعت، با اعزام 140 فروند هواپیمای جنگنده لرزه بر اندام صدامیان افکندند و اولین درس را به متجاوز آموختند که اینجا ایران، سرزمین شیران است.
در پایان از اعضای کاروان جهادی قرآن کریم سروش وحی توسط امیرسرتیپ احمدیان‌پور، فرمانده پدافند شمال شرق کشور تجلیل به‌عمل آمد.
علی خداپور
انتهای پیام
captcha