ایران اسلامی پایه‌گذار هیچ جنگی نبوده است
کد خبر: 3844504
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ایران اسلامی پایه‌گذار هیچ جنگی نبوده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور پرشور جوانان در دفاع مقدس، گفت: ایران اسلامی هرگز پایه‌گذار هیچ جنگی نبوده و نیست، اما امروز در قدرت دفاعی خود به اندازه‌ای قدرتمند شده که هر لحظه اراده کند می‌تواند هدف مورد نظر را بزند.

ایران اسلامی پایه‌گذار هیچ جنگی نبوده استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شب گذشته، اول مهرماه، در اجتماع یاد یاران در حسینیه جماران بیرجند، گفت: ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب به یاری خداوند، در کنار ظرفیت‌های نرم‌افزاری، در حوزه قدرت سخت و مادی نیز فرصت‌های خوبی پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس تمام دنیا در برابر ایران ایستاده بودند، ادامه داد: ایران در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه قدرت دفاعی داشته که این امر به برکت دستاوردهای دفاع مقدس است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: ایمان به خدا و حضور مردم با تکیه بر جوانان، دو عامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس است.

قالیباف با اشاره به حضور پرشور جوانان در دفاع مقدس، گفت: ایران اسلامی هرگز پایه‌گذار هیچ جنگی نبوده و نیست، اما امروز در قدرت دفاعی خود به اندازه‌ای قدرتمند شده است که هر لحظه اراده کند می‌تواند نقطه‌ای، هدف مورد نظر را بزند.

وی با اشاره به سرنوشت صدام و آمریکا در مقابل قدرت ایران، افزود: امروز آمریکا ذلیل‌ترین زمان خود را در منطقه سپری می‌کند. امروز رزمندگان جهان اسلامی تحت تأثیر فرهنگ دفاع مقدس، در مرزهای جولان در مرز دشمن نامشروع صهیونیستی ایستادند و این نشان‌دهنده عظمت و اقتدار ایران است.

قالیباف با اشاره به اینکه امروز نیز جوانان و مردم می‌توانند اقتصاد کشور را نجات دهند و باید برای نجات اقتصاد به جوانان تکیه کرد، گفت: تاریخ نشان داده که دشمن همواره به‌دنبال منافع خود بوده و قابل اعتماد نیست؛ بنابراین سازش چیزی جز ذلت نخواهد داشت.

انتهای پیام

captcha