آغاز نظارت بر مصرف ۴۰ هزار تن کاغذ دولتی
کد خبر: 3837237
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
حسن‌پور خبر داد:

آغاز نظارت بر مصرف ۴۰ هزار تن کاغذ دولتی

گروه ادب ــ رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران گفت: به زودی نظارت بر مصرف ۴۰ هزار تن کاغذ دولتی وارد فاز اجرایی می‌شود.

آغاز نظارت بر مصرف ۴۰ هزار تن کاغذ دولتیهومان حسن‌پور، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره آغاز فعالیت کارگروه نظارت گفت: این کارگروه جدید است و بعد از کارگروه کاغذ معاونت فرهنگی تشکیل شده و از ۱۸ تیرماه امسال کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: وظیفه این کارگروه نظارت بر توزیع ۴۰ هزار تن کاغذی است که کارگروه معاونت فرهنگی اقدام به ورود آن کرده است. در واقع پروفروم‌های این کاغذ‌ها تأیید شده و در حال وارد شدن است، بخشی در حال ترخیص بوده و بخشی هم هنوز تأمین اعتبار نشده است. البته این میزان کاغذ ربطی به کل کاغذی که تاکنون وارد شده ندارد.

حسن‌پور با بیان اینکه با ورود این کاغذها، شمارش آن‌ها آغاز خواهد شد، ادامه داد: این کاغذ‌ها هنوز وارد بازار نشده و وقتی توزیع و وارد بازار شود، به تدریج شمارش خواهند شد. پس از آن زمانی که این کاغذ‌ها تبدیل به کتاب شدند، می‌توان آمار درستی از میزان مصرف کاغذ در حوزه نشر کتاب ارائه کرد و در این راستا تلاش خواهیم کرد تا کاغذ‌ها به دست مصرف‌کننده واقعی برسد.

انتهای پیام

captcha