اعضای کانون مساجد در سامانه بچه‌های مسجد ثبت می‌شوند
کد خبر: 3832003
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

اعضای کانون مساجد در سامانه بچه‌های مسجد ثبت می‌شوند

گروه اجتماعی ــ مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز ثبت‌نام سریع و بیشتر اعضای کانون مساجد استان در سامانه بچه‌های مسجد را خواستار شد و گفت: تخصیص سرانه منوط به تعداد اعضا است.

اعضای کانون مساجد در سامانه بچه‌های مسجد ثبت می‌شوند/تخصیص سرانه منوط به تعداد اعضا

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: پیگیری ثبت‌نام فعالان کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد در قالب طرح منطقه‌بندی اجرا می‌شود.

وی افزود: پرداخت بودجه به فعالیت فرهنگی هنری مساجد البرز منوط به ثبت برنامه‌ها در سامانه بچه‌های مسجد است که مبتنی بر آن برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اهمیت ثبت اسامی فعالان مسجدی و دریافت آماری از تعداد فعالان، گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد در نخستین گام اعضای خود را در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت می‌رسانند سپس با کد دریافتی در طول سال فعالیت‌های خود را در قسمت‌های تعیین شده مشخص می‌کنند.

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، توضیح داد: برپایی دوره‌های آموزشی مانند سبک زندگی اسلامی، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی، برپایی مسابقات ورزشی و گردهمایی‌ها و سخنرانی‌ها جز این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

شکری با بیان اینکه به منظور روند هر چه مطلوب اجرای برنامه‌ها، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز باید هرچه سریعتر اعضای خود را در این سامانه ثبت‌نام کنند، گفت: ثبت بیشتر اعضای کانون‌ها، موجب تخصیص سرانه بیشتر می‌شود.
انتهای پیام

captcha