برگزاری همایش تکریم امامزادگان در بقعه امامزاده مختار یاسوج
کد خبر: 3825372
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

برگزاری همایش تکریم امامزادگان در بقعه امامزاده مختار یاسوج

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش استانی تکریم امامزادگان در بقعه امامزاده مختار یاسوج در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

برگزاری همایش استانی تکریم امامزادگان در بقعه امامزاده مختار یاسوج

حجت‌الاسلام قاسم مؤمنی‌شاد، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: غبارروبی بقاع امامزادگان شاخص، دیدار با خانواده 8 شهید و جشن میلاد امام رضا(ع) در 15 بقعه شاخص از برنامه‌های دهه کرامت در سطح استان است.
وی افزود: همایش تکریم امامزاده آقامیر در کهگیلویه، بی‌بی رشیده در چرام، امامزاده جعفر در گچساران، امامزاده سیدمحمد در باشت، ابراهیم اسدالله در بهمئی و امامزاده مختار در بویراحمد طی دهه کرامت برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همایش استانی تکریم امامزادگان در بقعه امامزاده مختار یاسوج چهارشنبه، 19 تیرماه ساعت 10 صبح با حضور آیت‌الله ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام مؤمنی‌شاد مداحی، پخش مستند امامزادگان، تجلیل از 50 نفر از خادمان، هیئت امناها، روحانیان مستقر و ... را از برنامه‌های پیش روی این همایش ذکر کرد.
وی از عموم مردم جهت حضور در این همایش دعوت کرد.
انتهای پیام

captcha