جهاد البرزی‌ها برای ساخت ۴۸ خانه در مناطق سیل‌زده
کد خبر: 3823777
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

جهاد البرزی‌ها برای ساخت ۴۸ خانه در مناطق سیل‌زده

گروه اجتماعی ــ رئیس بسیج سازندگی البرز گفت: جهادگران این استان در ساخت و مرمت ۴۸ خانه مردم سیل‌زده استان خوزستان در طرح جهادی همبستگی ملی شرکت کردند.

جهاد البرزی‌ها برای ساخت 48 خانه در مناطق سیل‌زده

علی ترکاشوند، رئیس بسیج سازندگی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی در البرز، اظهار کرد: مردم در جهت کمک به هموطنان سیل‌زده، همبستگی جهادملی را سرلوحه کار خود قرار دادند، همبستگی جهاد ملی برگرفته از مشارکت مردم در دوران دفاع مقدس است لذا هریک از افراد جامعه می‌توانند در نوع خود کمک‌هایی داشته باشند.

وی افزود: در این طرح ملی دو موضوع پیگیری می‌شود که یکی ساخت منازلی در بخش ملاثانی شهر باوی استان خوزستان است که البرز معین خدمات‌رسانی به آن‌ها شده است.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعات نیز طرح هر کاسب یک لوازم خانگی است که قرار است آن‌ها را تهیه کند و در بحث ساخت و ساز منازل هم با ادارات کل هم‌اندیشی می‌کنیم.

این مسئول بیان کرد: در جهاد همبستگی تاکنون ۴۸ منزل در نظر گرفته شده که ۲۰ منزل را قرار است در یک بازه زمانی حداکثر ۱۰۰ روزه از ابتدا بسازیم و ۲۸ منزل نیز در همین مدت زمان مرمت و بازسازی خواهند شد.

ترکاشوند با بیان اینکه ساخت و مرمت این خانه‌ها در فاز اول کار است، افزود: در صورتیکه فاز اول تمام شود فازهای بعدی با ساخت و مرمت خانه‌ها آغاز می‌شود.
انتهای پیام

 

captcha