افزایش ورود گردشگران به البرز
کد خبر: 3800472
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

افزایش ورود گردشگران به البرز

گروه اجتماعی- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی البرز از افزایش 10 درصدی ورود گردشگران به این استان خبرداد.

افزایش ورود گردشگران به البرز

احمد ترکاشوند، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اهمیت ستاد اجرایی خدمات سفر، اظهار کرد: برنامه اصلی این ستاد از بیست و هشتم اسفند هرسال آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی که امسال مصادف با شانزدهم فروردین است، ادامه دارد.
وی با تأکید بر اینکه اساس کار ما در ستاد بر چهار رکن نظارت، هماهنگی، آموزش و تبلیغات و اطلاع‌رسانی استوار است، گفت: رعایت این نکات مهم باعث رفاه بیشتر گردشگران و مسافران خواهد شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان البرز یکی از تأثیرات ستاد اجرایی خدمات سفر را همراه کردن دستگاه‌های خدماتی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران دانست و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی اهدافی از قبیل ارائه خدمات بهتر، ایمن‌تر، بهداشتی‌تر و از همه مهم‌تر ایجاد آرامش و امنیت بیشتر به مسافران را دنبال می‌کنند.
ترکاشوند در بخش دیگری تأکید کرد: جاذبه‌هایی چون موزه سلیمانیه، کاخ مروارید، حمام مصباح، موزه جانورشناسی و مراکز دیگر را به همشهریان و مسافران معرفی می‌کنیم.
وی بابیان اینکه آمار گردشگری امسال نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است گفت: در حالی است که ما در سال جاری با حوادثی چون سیل در استان‌های مقصد مسافران و اعلام شرایط بحران مواجه بودیم که اگر این مشکلات پیش رو نبود قطعاً آمار بسیار بهتر و بالاتری به ثبت می‌رسید.
این مسئول گفت: یکی از کارهای خوب ستاد اجرایی خدمات سفر استان واگذاری کارهای ستاد و سپردن امور به بخش خصوصی بود که نتیجه آن بهتر و روان‌تر شدن کارها است.
انتهای پیام

captcha