جشنواره ملی کرامت برگزار می‌شود
کد خبر: 3793600
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
با هدف احیای نهضت خدمت‌رسانی به محرومین؛

جشنواره ملی کرامت برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ فراخوان جشنواره ملی کرامت با هدف احیای نهضت خدمت‌رسانی به محرومین در ۶ موضوع اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ فراخوان جشنواره ملی کرامت در ۶ محور خانواده، بانوان، کارآفرینی، تربیت و آموزش، بهداشت و سلامت، و اطعام و معیشت در دو قالب تجربه‌های موفق و ایده با هدف احیای نهضت خدمت‌رسانی به محرومین اعلام شد.
 
این جشنواره با هدف الحاق بنیاد کرامت امام رضا(ع) با مجموعه‌های مردمی خدمت رسان برگزار می‌شود تا با شناسایی و جمع‌آوری تجارب موفق و ایده‌های نو، ضمن تشویق و حمایت از ایشان، اقدام لازم برای ایجاد شبکه فعالان صورت پذیرد.

در این جشنواره خیرین، تشکل‌ها و گروه‌های جهادی می‌توانند پس از مطالعه دقیق متن فراخوان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. موضوعات این جشنواره در حوزه خانواده و در بخش‌های تسهیل در امر ازدواج، توانمندسازی خانواده‌ها با ارائه خدمات مشاوره، و آموزش و موضوع بانوان در بخش‌های نقش زنان در توانمندسازی خانواده با محوریت کارآفرینی بانوان، سلامت و آموزش، کارآفرینی، تربیت و آموزش، بهداشت و سلامت و اطعام و معیشت برگزار می‌شود.

این جشنواره در ۲ قالب تجربه‌های موفق و ایده، پذیرش آثار دارد و تمامی تشکل‌های مردمی ازجمله خیریه‌ها، گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم‌نهاد که اقدام به شرکت در جشنواره می‌کنند، باید ضمن پرکردن فرم ثبت‌نام در سایت جشنواره، «ویدئوی معرف» را که به صورت «سلفی» است، در سایت جشنواره بارگذاری کنند.

پایان مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال ۹۸ اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره آثار خود را از طریق سایت جشنواره به دبیرخانه ارسال و برای اطلاع از جزئیات به سایت fest.bkr.ir مراجعه کنند.
 
انتهای پیام
captcha