برگزاری «شب خاطره انقلاب» در یزد/ رونمایی از کتاب دهم فروردین
کد خبر: 3787411
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

برگزاری «شب خاطره انقلاب» در یزد/ رونمایی از کتاب دهم فروردین

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری یزد از برگزاری «شب خاطره انقلاب» و رونمایی از کتاب ۲ جلدی دهم فروردین با موضوع تاریخ انقلاب یزد در دوازدهمین محفل خاطره پایداری خبر داد.

محمدصادق کوچک‌زاده، رئیس حوزه هنری یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، مراسم «شب خاطره انقلاب اسلامی» همراه با رونمایی از کتاب دو جلدی «دهم فروردین» (تحلیلی بر تاریخ انقلاب اسلامی یزد) در حوزه هنری استان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این محفل معنوی، پیشگامان و همنفسان انقلاب که به نوعی در متن مبارزات انقلاب نقش آفرین بوده‌اند، خاطرات شیرین و شنیدنی آن دوران را بیان می‌کنند.
رئیس حوزه هنری یزد بیان کرد: در این مراسم همچنین از کتاب دو جلدی «دهم فروردین» با موضوع تاریخ انقلاب اسلامی در یزد رونمایی خواهد شد.
کوچک‌زاده بیان کرد: این اثر توسط جواد بهبود‌زاده نویسنده و پژوهشگر یزدی به زیور طبع آراسته و به‌همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان یزد، همزمان با دهه فجر امسال توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
وی ادامه داد: مجموعه دو جلدی «دهم فروردین»؛ رویدادها و تحولات تاریخی از آغاز نهضت تا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در دارالعباده را بازگو می‌کند و آن را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.
این مقام مسئول بیان کرد: این اثر پژوهشی علاوه بر اینکه برای مورخان، پژوهشگران، نویسندگان، اساتید و دانشجویان منبع بسیار خوبی برای شناخت و معرفی انقلاب اسلامی است، می‌تواند دستمایه تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی متنوعی در حوزه انقلاب اسلامی قرار گیرد.
رئیس حوزه هنری یزد یادآور شد: دوازدهمین محفل خاطره پایداری با موضوع «خاطرات انقلاب اسلامی» شامگاه دوشنبه، 15بهمن ساعت 18 با حضور جمعی از مسئولان، پیشگامان انقلاب، یادگاران دفاع مقدس، هنرمندان و قشرهای مختلف مردم در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha