لزوم تقویت مبانی تفکر دینی و اعتقادی در سبک زندگی
کد خبر: 3786254
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

لزوم تقویت مبانی تفکر دینی و اعتقادی در سبک زندگی

گروه سیاست و اقتصاد-نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم تقویت مبانی تفکر دینی و اعتقادی در سبک زندگی تاکید کرد و گفت: مبانی تفکر دینی و اعتقادی را باید تقویت کرده تا در سبک زندگی نیز تغییرات ایجاد شود.

لزوم تقویت مبانی تفکر دینی و اعتقادی در سبک زندگی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عصر امروز، 11 بهمن ماه، در سومین گردهمایی سبک زندگی انقلابی، بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، نور معرفت و ایمان در مقابل ظلمت‌ها، تجلی یافت و مردم به بصیرت رسیدند.
وی ادامه داد: بزرگداشت انقلاب اسلامی، عبارت از گرامیداشت ایام الهی است و اگر انسان به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بنگرد و به تفکرات سیاسی و اعتقادی و اجتماعی توجه کند، خواهد دید همه آن تفکرات الحادی و استکباری بودند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه سبک زندگی انسان تغییر نمی‌کند، مگر اینکه مبانی فکری و اندیشه انسان تغییر کند، تصریح کرد: تمامی انسانها در کره خاکی، یک دیدگاه خاص به زندگی داشته و روش و سبک زندگی آنان نیز همانگونه است.
وی افزود: یک محور زندگی این است که انسان به دنیا فقط به چشم دنیای مادی نگاه کرده و به ماورای آن هیچ توجهی نداشته باشد و به غیر از ظاهر دنیا هیچ چیز دیگری را نمی‌بینند و از آخرت غافل هستند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: یک محور دیگر زندگی این است که علاوه بر ظاهر زندگی، به پشت پرده زندگی نیز بنگریم و امیرالمومنین که به آخرت نگرش دارد، برای ما بیان کرده است که ای انسانها، دنیا محل گذر و عبور بوده و آخرت جای باقی و ماندنی است.
وی یادآور شد: مبانی تفکر دینی و اعتقادی را باید تقویت کرده تا در سبک زندگی نیز تغییرات ایجاد شود.
انتهای پیام

captcha