برگزاری ۵۰۰ اردوی جهادی «میز خدمت» در کرج
کد خبر: 3781553
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

برگزاری ۵۰۰ اردوی جهادی «میز خدمت» در کرج

گروه اجتماعی ـ فرمانده حوزه ۲۲۹۰ بسیج کارمندان کرج از برگزاری ۵۰۰ اردوی جهادی «میز خدمت» در محلات و مساجد این شهرستان خبر داد.

برگزاری 500 اردوی جهادی «میز خدمت » در کرج

امیر راشدی، فرمانده حوزه ۲۲۹۰ بسیج کارمندان کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: بسیج کارمندان از ۱۰ سال پیش مبدأ برپایی اردوی جهادی میز خدمت در روستاها بوده است، در واقع میز خدمت خارج از محیط اداری را بسیج کارمندان در قالب اردوهای جهادی بسیج کارمندی ابداع کرد که این اردوها با حضور مدیران و مسئولان دولتی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار انجام می‌شد.
وی با بیان اینکه حضور مسئولان در روستاها و مواجهه حضوری با مشکلات مردم موجب مرتفع شدن بسیاری از مشکلات روستاییان می‌شود، افزود: اردوهای جهادی میز خدمت که با مشارکت سازمان‌های بسیج کارمندان، بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات برگزار می‌شود تاکنون با استقبال چشمگیر مردم و غالب دستگاه‌های اجرایی روبرو بوده است.
این مسئول در ادامه از افزایش تعداد اردوهای جهادی میز خدمت خبر داد و گفت در ایام دهه مبارک فجر که همزمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، ده‌ها اردوی جهادی میز خدمت را در مناطق استحفاظی و در روز ۲۲ بهمن‌ماه و در مسیر راهپیمایی بزرگ این روز برگزار خواهیم کرد.
راشدی خدمت بدون منت به مردم، استفاده از تمام ظرفیت‌ها در امر خدمت‌رسانی به مردم، مقابله با ناامیدی و نمایش اقتدار و عزت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران از اهداف برگزاری اردوهای جهادی میز خدمت عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha