برگزاری اولین دوره آموزشی «مبلغان بقاع» در همدان
کد خبر: 3769824
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

برگزاری اولین دوره آموزشی «مبلغان بقاع» در همدان

گروه فرهنگی ـ کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ وقف کارگاه آموزشی ویژه مبلغان امامزادگان استان برگزار می‌شود.

برگزاری اولین دوره آموزشی «مبلغان بقاع» همدان

امیر مهدوی، کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ وقف، کارگاه آموزشی ویژه مبلغین امامزادگان استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح در دو مرحله اجرا خواهد شد، افزود: اولین مرحله از طرح آموزشی مبلغان بومی و مستقر امامزادگان و بقاع متبرکه استان پنج‌شنبه، 15 آذرماه برگزار می‌شود.
مهدوی اضافه کرد: دوره اول این طرح در شهرستان ملایر ویژه 52 تن از مبلغان بقاع شهرستان‌های ملایر، نهاوند و تویسرکان است در این طرح 4 تن از اساتید سطح بالای حوزه علمیه به توضیح مسائلی در خصوص ترویج فرهنگ وقف خواهند پرداخت.
کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اوقاف استان با اشاره به اینکه 30 بقعه در شهرستان‌های نهاوند، تویسرکان و ملایر وجود دارد گفت: این طرح در قالب 2 کلاس 8 ساعته برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد مرحله دوم این طرح نیز در دی ماه سال جاری ویژه مبلغین مستقر و بومی امامزادگان شهر‌های همدان، کبودرآهنگ، بهار و اسدآباد در همدان برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، در پایان دوره نیز به مبلغان گواهی‌نامه معتبر اعطا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha