اهمیت همكاری خیران در توسعه دانشگاه پیام نور فارس
کد خبر: 3736090
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
كریمی تأكید كرد:

اهمیت همكاری خیران در توسعه دانشگاه پیام نور فارس

گروه اجتماعی ـ معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام‌نور كشور بر لزوم همكاری خیران در توسعه دانشگاه پیام‌نور استان فارس تأكید كرد.

اهمیت همكاری خیران در توسعه دانشگاه پیام نور فارس

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم تكریم عبدالرسول قرائتی، رئیس پیشین دانشگاه پیام‌نور استان فارس و محمد حسن صیف، رئیس جدید این دانشگاه صبح امروز، 14 مردادماه در شیراز برگزار شد.
این مراسم با حضور كریمی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور كشور، رزمجویی مشاور استاندار فارس در حوزه دانشگاه‌ها، كهوا مدیركل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری و جمعی دیگر از مسئولان استانی و دانشگاهی برگزار شد.
در این مراسم كریمی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور كشور، از استان فارس به‌عنوان یكی از استان‌های ممتاز و سرآمد دانشگاه پیام‌نور یاد كرد و یادآور شد: در دو سال اخیر، دانشگاه پیام‌نور فارس در بحث جذب دانشجو رتبه اول را كسب كرده است.
وی افزود: در بحث علمی هم استان فارس از سایر استان‌ها پیشتاز هست چرا كه این استان از توانمندی اساتید خوب و دارای سطح علمی بالایی برخوردار است.
كریمی با تأكید بر بهره‌مندی از همكاری خیران همچون گذشته در امر توسعه دانشگاه پیام‌نور دراستان فارس، ابراز امیدواری كرد: فضای تعامل، دوستی و همكاری موجود در دانشگاه پیام نور فارس همچون گذشته ادامه یافته و از توانمندی و تجارب همه همكاران به بهترین نحو استفاده شود.
قرائتی، رئیس پیشین دانشگاه پیام‌نور استان فارس نیز در این آئین، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر رتبه دانشگاه پیام نور فارس در همه بخشها ارتقا یافته است.
وی با بیان اینكه در حالی كه بیشترین جذب دانشجو متعلق به استان فارس است، شاهد كمترین میزان ریزش دانشجو نیز بوده‌ایم، افزود: در جذب درآمدها بیشترین درآمد غیرشهریه‌ای توسط استان فارس جذب شده و از نظر اعتبارات عمرانی نیز در جایگاه اول كشور قرار داریم.
رئیس پیشین دانشگاه پیام نور فارس، از سنددار شدن ساختمانهای 15 مركز و واحد این دانشگاه خبر داد و یادآور شد: با راه‌اندازی مركز نوآوری و ارتباط با صنعت، 27 هسته نوآور در دانشگاه پیام نورفارس مشغول فعالیت هستند.
یادآور می‌شود، محمدحسن صیف، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور دارای سوابق متعدد علمی و مدیریتی است كه از جمله آن می‌توان به ریاست دانشگاه پیام‌نور خرامه و مدیرپژوهشی دانشگاه پیام نوراستان فارس اشاره كرد. از وی مقالات متعددی در نشریات داخلی و مجلات خارجی ISI منتشر شده است.
انتهای پیام

captcha