حضور قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت در جمع قاریان ممتاز استان مرکزی
کد خبر: 3733854
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

حضور قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت در جمع قاریان ممتاز استان مرکزی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ‌ جلسه آموزش فنون تلاوت قرآن با حضور قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت در جمع قاریان ممتاز استان مرکزی‌ ‌5 مردادماه برگزار شد.

علی شیخی، مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ درباره جزئیات برپایی محفل قرآنی با حضور قاریان ممتاز استان گفت: جلسه آموزش فنون تلاوت به‌عنوان یک جلسه عمومی قرآن‌ کریم با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی استان مرکزی در پایان هر هفته برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این مراسم که روز جمعه، 5 مردادماه در مسجد سیدهای اراک برپا شد قاریان ممتازی چون ابوذر کرمی، مجید جیریایی، مهیار قاسمی و همچنین نوجوانان طرح ملی تلاوت آقایان مهدیار شیخی، متین مهدوی هزاوه و غیره به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند.
شیخی به دیگر جزئیات این مراسم اشاره کرد و افزود: در این محفل قرآنی نه تنها قرائت قرآن کریم انجام شد، بلکه جنبه آموزشی هم داشته و بحث صوت و لحن توسط بنده، مفاهیم و تفسیر آیات تلاوت شده از سوی حبیب‌الله صابری‌نسب از اساتید مجرب ارائه شد.
مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی در پایان اظهار کرد: اردوی زیارتی مشهد مقدس به 11 نفر از نوجوانان طرح ملی تلاوت که از سال 1375 با مؤسسه همکاری داشته‌اند، در تاریخ‌های نهم، دهم و یازدهم مرداد‌ماه به‌عنوان هدیه اعطا شد.
انتهای پیام

captcha