بیش از ۶۰ برنامه قرآنی در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3723196
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
در طول ماه رمضان؛

بیش از ۶۰ برنامه قرآنی در کرمانشاه برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: در طول ماه مبارک رمضان بیش از 60 برنامه قرآنی در استان کرمانشاه اجرا شد.

برگزاری بیش از 60 برنامه قرآنی در کرمانشاه

علی کرمی، کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برخی از برنامه‌های قرآنی اجرایی در طول ماه مبارک رمضان در استان گفت: برنامه‌های قرآنی متنوعی در طول ماه مبارک رمضان در کرمانشاه و شهرستان‌های استان برگزار شد.
وی به برگزاری بیش از 60 برنامه‌ قرآنی در طول این ماه در استان اشاره کرد و افزود: بیش از 40 محفل انس با قرآن در طول ماه رمضان در شهرستان‌های استان برپا شد.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: مؤسسات و مراکز قرآنی استان در طول ماه رمضان با اجرای برنامه‌هایی مختلف سهمی بسزا در اجرای برنامه‌های قرآنی در استان داشتند.
کرمی به برپایی کرسی‌های تلاوت و جلسات جزخوانی اشاره و اظهار کرد: درکنار برپایی محافل قرآنی جلسات آموزشی احکام و اخلاق نیز در کرمانشاه برگزار شد.
وی در پایان به برپایی جلسات جزءخوانی در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن، جلسات دائمی هفتگی و برپایی ختم قرآن توسط مراکز قرآنی با حمایت این اداره در طول ماه رمضان در استان کرمانشاه اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha