قاریان جوان مشهد در محفل قرآنی کربلا+تصاویر
کد خبر: 3702733
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

قاریان جوان مشهد در محفل قرآنی کربلا+تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س)، اسوه صبر و شکیبایی «محافل قرآنی گروه جهادی قرآن کریم» با حضور قاریان نوجوان و جوان مشهد دوشنبه، 13 فروردین‌ماه در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، همزمان با وفات حضرت زینب(س)، اسوه صبر و شکیبایی «محافل قرآنی گروه جهادی قرآن کریم» با حضور قاریان نوجوان و جوان مشهد دوشنبه، 13 فروردین‌ماه در

کربلای معلی برگزار شد.اجرای چندین تلاوت توسط قاریان ممتاز و برجسته نوجوان و جوان وهمچنین تواشیح درباره این ایام از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این محافل بود.

سروش عظیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی و عترت «سروش جاودانه وحی» درخصوص این محافل گفت: این محافل از ۲۹ اسفندماه ۹۶ همزمان با شب شهادت امام هادی(ع) با محفل انس با قرآن از کربلا آغاز و براساس برنامه‌ مشخص در شهرهای کشورعراق برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این محافل علاوه بر بهره‌گیری از تلاوت قاریان ممتاز و برجسته، گروه‌ تواشیح، ابتهال‌خوانی و حافظان قرآن به ارائه محفوظات می‌پردازند.

عظیمی بیان کرد: آشنا کردن مردم با مفاهیم آیات کریم قرآن، مطالب، محتوای این آیات و بهره‌گیری از این نکات در زندگی در کنار بهره‌مندی از لذت استماع قرائت قرآن، از جمله اهداف برپایی این محافل است تا بتوان در این راستا قدمی در ایجاد شور و نشاط برای حضور حداکثری در محافل، مساجد و جلسات قرآن فراهم شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «سروش جاودانه وحی» در جمع قرآنی این کاروان جهادی درباره وصف سالروز وفات بانوی ایثار حضرت زینب(س) چگونگی وفات ایشان توضیحاتی را بیان کردند.

وی در پایان عنوان کرد: در شرایط کنونی اگر بانوان جوامع اسلامی سیره عملی و اوصاف اخلاقی حضرت زینب(س) را الگو و اسوه خود قرار دهند، روزبه‌روز ارزش‏‌ها و فضائل آنان شکوفاتر خواهد شد.

علی خداپور

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدی
|
Iraq
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۶
0
0
با سلام و درود فراوان خدمت جناب مهندس عظیمی
التماس دعا داریم
captcha