آغاز مرحله سوم دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی
کد خبر: 3697425
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

آغاز مرحله سوم دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی

گروه فعالیت های قرآنی ــ مرحله سوم دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی ویژه بانوان از امروز، 15 اسفندماه در سازمان دارالقرآن آغاز شد.

آغاز مرحله سوم دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی بانوان در سازمان دارالقرآن

به گزارش ایکنا؛ به همت معاونت آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن الکریم، مرحله سوم دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی ویژه بانوان از صبح امروز، 15 اسفندماه در محل سازمان دارالقرآن آغاز شد.
همچنین، در این مرحله که تا روز جمعه، 18 اسفندماه جاری نیز ادامه خواهد داشت، تعداد 40 نفر از بانوان و منتخبان سراسر کشور که گزینش و انتخاب شده‌اند، حضور دارند.
در این مرحله که آخرین مرحله از دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی ویژه بانوان در سال جاری است،‌ درس‌هایی مانند ارتباط با خدا، آشنایی با اصول علمی و اجرایی کارگاه سبک زندگی قرآنی، مؤلفه تدبر در قرآن و ... تدریس می‌شود.
همچنین، این دوره سبک زندگی قرآنی طی سال جاری در سه مرحله ویژه آقایان و بانوان در محل سازمان دارالقرآن الکریم اجرا شده که در راستای برگزاری آن کارگاه‌های فراوان سبک زندگی قرآنی نیز برگزار شده است.
یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی، به هر یک از بانوان شرکت‌کننده، گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

captcha