سند چشم‌انداز فرهنگی دانشگاه آزاد رونمایی می‌شود
کد خبر: 3694883
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

سند چشم‌انداز فرهنگی دانشگاه آزاد رونمایی می‌شود

گروه دانشگاه ــ گردهمایی معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد ۹ اسفند برگزار و طی این مراسم از سند فرهنگی این دانشگاه رونمایی می‌شود.

سند چشم‌انداز فرهنگی دانشگاه آزاد رونمایی می‌شود

به گزارش ایکنا؛ نخستین گردهمایی معاونان فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۹ و ۱۰ اسفندماه با حضور رئیس هیئت موسس، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و رئیس دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

این گردهمایی با هدف رونمایی از سند چشم‌انداز راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی و هم افزایی در این حوزه برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی سند چشم‌انداز فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تا سال 99 توسط جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و چهره‌های فرهنگی تنظیم شده که روز چهارشنبه رونمایی می‌شود. نقد و بررسی مسائل روز حوزه فرهنگی و دانشجویی و گفت‌وگو مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس دانشگاه از دیگر برنامه‌های این گردهمایی است.

در دومین روز برگزاری این گردهمایی چهار کمیسیون تخصصی فرهنگی و اجتماعی، دانشجویی، تشکل‌ها و ورزش و تربیت بدنی برگزار می‌شود. همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع «شیوه‌های جذب و اثرگذاری فرهنگی در دانشگاه‌ها»، «بررسی مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و دانشگاه» و «سواد رسانه‌ای و فضای رسانه‌ای» از دیگر برنامه‌های این گردهمایی است.

انتهای پیام

captcha