دیدار مدیرکل زندان‌های همدان با خانواده شهدا
کد خبر: 3689723
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
در آستانه چهل سالگی انقلاب انجام شد؛

دیدار مدیرکل زندان‌های همدان با خانواده شهدا

گروه فرهنگی: مدیرکل زندان‌های همدان به همراه جمعی از بسیجیان شاغل همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران (ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های همدان،حسن محمد یاری مدیر کل زندان های همدان به همراه جمعی از بسیجیان شاغل همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، با خانواده ‌ای معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفتگو کردند.
مدیر کل زندان‌های همدان ضمن تجلیل از ایثار، صبر و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی این دیدارها را در راستای تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های شهدای جان بر کف 8 سال دفاع مقدس صدانست.
محمدیاری و جمعی از کارکنان با خانواده شهید علیرضا شمسی پور دیدار کردند و یاد و خاطره آن شهید سرافراز را گرامی داشتند و با اهدای هدیه از این خانواده شهید تجلیل شد.

دیدار مدیرکل زندان‌های همدان با خانواده شهدا

برگزاری نمایشگاه عفاف وحجاب دربندنسوان زندان همدان
از دیگر برنامه‌های فرهنگی این سازمان در ایام دهه فجر برگزاری درراستای ترویج فرهنگ عفاف وحجاب نمایشگاه عفبا این مضمون بود.

محمدیاری با اشاره به برگزاری این نمایشگاه افزود: نمایشگاه عفاف وحجاب درقالب صدها پوستر، درزمینه‌های تاریخ حجاب درتمدن ایران و اسلام درنمازخانه بند نسوان به مدت یک هفته دایرشد.
وی افزود: مطالب ارائه شده درپوسترها براساس آموزه ها، ریشه و تاریخ حجاب دردنیای باستان، ایران و سایرکشورها ومشکلات و معضلات پیش روی جامعه طراحی شده که بانیازهای روزمخاطبین مرتبط است وبرهمین اساس این نمایشگاه مورد استقبال خوب مددجویان قرارگرفت.

برگزاری مسابقات جام دهه فجر در زندان ملایر

از جمله برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر، برگزاری مسابقات جام دهه فجر در زندان ملایر بود.
محمدیاری عنوان کرد: مسابقات فرهنگی، ورزشی ویژه مددجویان زندان ملایر از ابتدای ایام الله دهه فجر، تحت عنوان جام فجر در رشته های شطرنج، دارت، فوتسال و والیبال با شرکت 80 نفر و به مدت 4 روز در داخل بندهای زندان ملایر برگزار شد.
گفتنی است این مسابقات با استقبال خوب مددجویان همراه بود و در پایان مسابقات مذکوراز نفرات و تیم های برتر قدردانی شد .

captcha