اجرای سرود ویژه 22 بهمن توسط گروه 1357 نفره دانش‌آموزی لرستان
کد خبر: 3689161
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

اجرای سرود ویژه 22 بهمن توسط گروه 1357 نفره دانش‌آموزی لرستان

گروه فرهنگی: سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از آمادگی گروه سرود 1357نفره دانش‌آموزی (همسرایان فجر ) برای اجرای برنامه در مراسم یوم‌الله 22بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمدحسین احمدی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان امروز، 17 بهمن در جمع خبرنگاران به نقش سازنده دانش‌آموزان در دوران انقلاب اشاره کرد و گفت: در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با شعار «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» تلاش می‌شود تا پیام‌های انقلاب، هنرمندانه و هوشمندانه به نسل چهارم انقلاب انتقال داده و آنها را با تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب آشنا کنیم .
وی با گرامیداشت یاد و خاطره 907شهید دانش‌آموز لرستان و شش دانش‌آموز فجرآفرین در ایام پیروزی انقلاب در سال 57 تصریح کرد: دانش‌آموزان در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی همواره حضوری اثربخش و با نشاط در عرصه انقلاب داشته‌اندو نام دانش‌آموزان در صحیفه انقلاب به زیبایی ترسیم شده است.
احمدی در پایان اجرای گروه سرود 1357نفره دانش‌آموزی را ازجمله برنامه‌های مراسم 22 بهمن برشمرد و افزود: در مراسم یوم الله 22 بهمن و پس‌از راهپیمایی باشکوه این روز، همسرایان فجر در فضایی بانشاط به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

captcha