مسئولان به مردم نشان دهند که در تمام ابعاد انقلابی باقی مانده‌اند
کد خبر: 3684996
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
استاندار قزوین:

مسئولان به مردم نشان دهند که در تمام ابعاد انقلابی باقی مانده‌اند

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار قزوین با بیان اینکه گاهی تبلیغات دستگاه‌های غربی و دشمنان آن‌قدر تقویت می‌شود که حتی مسئولان داخلی نیز آن‌ها را می‌پذیرند، گفت: ما باید به مردم خود نشان دهیم که در تمام ابعاد انقلابی باقی‌مانده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، در جلسه ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم برنامه‌های دهه مبارک فجر سال‌جاری بسیار باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود چون ازیک‌طرف آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و از سوی دیگر عناصر و جریان‌های معاند نیز هجمه‌های خود را آغاز کرده‌اند.
وی ادامه داد: دشمنان سعی می‌کنند مردم را از حضور در برنامه‌ها مأیوس کنند بنابراین باید راهپیمایی 22 بهمن و مراسم دهه فجر با حضور تمامی اقشار برگزار شود.
زاهدی ادامه داد: انقلاب اسلامی با همه انقلاب‌های جهان متفاوت بوده است چون ماهیت انقلاب اسلامی فرهنگی بوده و مرزی برای آن مشخص نیست.
وی افزود: دشمنان به ماهیت انقلاب اسلامی پی برده‌اند و تلاش می‌کنند جلوی نفوذ آن را گرفته و با تلقین اینکه انقلاب با ماهیت دینی و فرهنگی ناکارآمد است سعی در توطئه دارند.
وی افزود: قبل از انقلاب در کدام روستا خدمات فعلی ارائه می‌شد و اصلاً سابقه نداشته تا قبل از حکومت قاجار کاری در روستاها توسط دولت‌ها انجام شود.
زاهدی خاطرنشان کرد: همه دولت‌های انقلاب اسلامی خدمات و جهت‌گیری‌هایی داشته‌اند که دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این نظام متعلق به همه و نه یک قشر و حزب و جناح است.
وی افزود: مسئولان وظیفه سنگین‌تر از جمله ایجاد امید در دل فرزندان و جوانان را بر عهده دارند و باید در دهه فجر به تبیین چرایی انقلاب، رنج ملت از استبداد و نظام‌های شاهنشاهی و سلطه خارجی بپردازند.
استاندار قزوین بیان کرد: مردم نتیجه گرفتند خواسته‌ها و مطالبات خود را می‌توانند در قالب نظام جمهوری اسلامی برآورده سازند هرچند راه طولانی‌ در پیش رو داشته باشند.
وی اضافه کرد: دشمنان از رواج یک تفکر جدید در جهان می‌ترسند و نمی‌توانیم از فلسفه سیاسی غرب انتظار نداشته باشیم که به حملات سایبری و خرابکارانه و اقدامات تهاجمی خود دست نزند.
زاهدی با بیان اینکه گاهی تبلیغات دستگاه‌های غربی و دشمنان آن‌قدر تقویت می‌شود که حتی مسئولان داخلی نیز آن‌ها را می‌پذیرند، گفت: ما باید به مردم خود نشان دهیم که در تمام ابعاد انقلابی باقی‌مانده‌ایم.
وی تأکید کرد: در ارتباط و تکریم و شنیدن حرف مردم باید اهتمام بیشتری داشته باشیم چون انقلاب اسلامی به خاطر همین مورد صورت گرفت. ازاین‌رو باید دهه فجر امسال را به نماد وحدت ملی تبدیل کنیم چون اگر دشمنان در میان مردم و مسئولان شکاف ایجاد کنند موفق خواهند بود.
زاهدی ادامه داد: در شهرها و روستاها حتماً باید در این دهه برنامه برگزار شود تا روستاها نیز خود را در این دهه جزو این مردم احساس کنند.
وی اضافه کرد: فرمانداران و دهیاران و بخشداران برنامه‌ریزی کنند تا ملاقات مردمی در مساجد، نماز جمعه‌ها و اداره‌ها صورت گیرد تا مردمی بودن جشن‌ها پررنگ‌تر شود.
استاندار قزوین در پایان عنوان کرد: اکثریت قریب به‌اتفاق مردم با این نظام و انقلاب هستند و در هنگام احساس خطر به میدان خواهند آمد و باید برای تکریم و خدمت به آن‌ها حداکثر تلاش صورت گیرد.

captcha