برگزاری دوره «تربیت مربی پیش‌دبستانی» توسط خانه قرآن شهید ستاری همدان
کد خبر: 3684059
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

برگزاری دوره «تربیت مربی پیش‌دبستانی» توسط خانه قرآن شهید ستاری همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآني اداره تبليغات اسلامي شهرستان همدان عنوان کرد: 14 بهمن مصادف با سومین روز از ايام الله دهه فجر، محفل انس با قرآن با حضور هزار و 500 دانش آموز قرآنی استان در محل حسینیه امام(ره) برگزار خواهد شد.

مسعود عباسی، کارشناس امور قرآني اداره تبليغات اسلامي شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: 14 بهمن مصادف با سومین روز از ايام الله دهه فجر، محفل انس با قرآن با حضور هزار و 500 دانش آموز قرآنی استان در محل حسینیه امام(ره) برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این مراسم از تعدادی از دانش آموزان فعال و نخبه قرآنی نیز تقدیر خواهد شد افزود: این مراسم از ساعت 8:30 صبح آغاز و به صورت مستقیم از مرکز صدا وسیمای همدان پخش خواهد شد، روز بعد نیز این مراسم از طریق شبکه سراسری قرآن پخش می‌شود.
عباسی از برگزاری «دوره تربیت مربی پیش دبستانی» خبر داد و گفت: با اعلام فراخوان عمومی ویژه مربیان قرآن دارای گواهینامه تربیت معلّم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم از سازمان دارالقرآن الکریم کشور، ثبت نام «دوره تربیت مربی پیش دبستانی» در محل خانه قرآن شهری «شهید داوود ستاری» آغاز شد.
کارشناس امور قرآني اداره تبليغات اسلامي همدان ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط زهرا شایسته فرد، مدیر و مشاور موفق قرآنی و مدیر خانه قرآن شهید ستاری بیش از 60 نفر از خواهران دارای شرایط مذکور، جهت شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.
وی عنوان کرد: آزمون ورودی این دوره در دو بخش کتبی شامل مفاهیم سطح 2 از کتاب‌های جلد 4و 5 استاد مسعود وکیل و آزمون شفاهی با محوریت فصیح خوانی قرآن، 15 بهمن برگزار خواهد شد که در ادامه قبول شدگان، موفق به گذراندن دوره‌های آموزشی تربیت مربی پیش دبستانی خواهند شد.
عباسی ابراز کرد: یکی از برنامه‌های روتین این مجموعه برگزاری کرسی در چهارشنبه هر هفته با صدای ملکوتی «پیمان صدفی» یکی از قاریان ممتاز استانی و کشوری تلاوت در مسجد رسول اکرم(ص) در روستای علی آباد است که این مراسم در ایام الله دهه فجر نیز همچنان ادامه خواهد داشت.
کارشناس امور قرآني اداره تبليغات اسلامي همدان گفت: برگزاری مسابقه مفاهیم از آیات تلاوت شده و شرح و توضیح و بیان ترجمه آن آیات توسط روحانیون جهت استفاده عموم حضار در جلسه، از دیگر برنامه¬های کرسی تلاوت است.

 

captcha